Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det skulle vel ikke by på store problemer det nei. Valsing kommer an på. Hadde ville lagt inn bretten, og da kan du nok kjøre 215.40 uten problemer. Evt kan du ha 205.40... Selvfølgelig, HVIS du vil ha strekk.. Subbing fjerner du med bumpstops bak..:)

EDIT: Det som KAN bli problemet er hvis felgen tar i bærebroa bak.. Hør med diohrvik, han har vel montert 9,5x17 bak på sin nå, men husker ikke ET han hadde.. Kanskje han har innspill også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle vel ikke by på store problemer det nei. Valsing kommer an på. Hadde ville lagt inn bretten, og da kan du nok kjøre 215.40 uten problemer. Evt kan du ha 205.40... Selvfølgelig, HVIS du vil ha strekk.. Subbing fjerner du med bumpstops bak..:)

EDIT: Det som KAN bli problemet er hvis felgen tar i bærebroa bak.. Hør med diohrvik, han har vel montert 9,5x17 bak på sin nå, men husker ikke ET han hadde.. Kanskje han har innspill også :)

vi prøver vi :P

tok de 2 siste gs hadde til billigprisen, har allerede 4stk av de smalere utgaven, men kjekt med breiere bak :P

får se på åssen dekk senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg her som ser på paradise hotel?

Sent from a galaxy far far away

Japp! Slutt og se på det [-o<

Top Gear anbefales! Haha :lol:

Dama tvinger meg kan vi si?... Jeg ser ikke på det i det hele tatt på grunn av jenter i bikini....

Sent from a galaxy far far away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg her som ser på paradise hotel?

Sent from a galaxy far far away

Japp! Slutt og se på det [-o<

Top Gear anbefales! Haha :lol:

Dama tvinger meg kan vi si?... Jeg ser ikke på det i det hele tatt på grunn av jenter i bikini....

Sent from a galaxy far far away

Haha, dama ser på det her, så jeg titter nå bort innimellom jeg og :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...