Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aaaah, våkner opp til nesten SOMMER og årets hittil varmeste dag! Så herlig å kjenne vår og sjøluft treffe deg når du åpner døra :) Det skal feires på skrævs over R6`n tenker jeg 8) Jaggu spandere på meg en soft-is også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fryktelig gla i is (jeg liker det, for all del.. men er en sånn ting jeg sjelden har lyst på), men tenker det blir en liten tur i sola med e39'en for å handle milkshake senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fryktelig gla i is (jeg liker det, for all del.. men er en sånn ting jeg sjelden har lyst på), men tenker det blir en liten tur i sola med e39'en for å handle milkshake senere :D

Tenkte å ta turen ned til Nesset for kjøp av Soft-is, enda jeg ikke er størst fan av det så må det til en gang eller to i året! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skulle gitt mye for å kaste meg på en sykkel, frese til bryggekanten og kjøpe meg en softis :D

sykkel? skal du i sykkelfeltet? vær glad jeg ikke møter deg på veien da.... :lol:

Synes alle skal legge ut bilde av isen de spiser idag i lunchen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så fryktelig gla i is (jeg liker det, for all del.. men er en sånn ting jeg sjelden har lyst på), men tenker det blir en liten tur i sola med e39'en for å handle milkshake senere :D

Jeg fikk lyst på banan og mango milkshake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skulle gitt mye for å kaste meg på en sykkel, frese til bryggekanten og kjøpe meg en softis :D

sykkel? skal du i sykkelfeltet? vær glad jeg ikke møter deg på veien da.... :lol:

Synes alle skal legge ut bilde av isen de spiser idag i lunchen...

Det er ikke is-vær hær. Det snør å er 4 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er meningen at det skal bo folk hær.

Hva slags syke syke mennesker var det som kom til en forlatt øy for flere hundre år siden hvor det snør i juni å tenker "hmmm hær skal vi bo" syke syke mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...