Stenbakken Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Likte Cagiva Mito`n min jeg herlig sykkel til og bare være 125ccm
Jørgen Lie Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Aaaah, våkner opp til nesten SOMMER og årets hittil varmeste dag! Så herlig å kjenne vår og sjøluft treffe deg når du åpner døra Det skal feires på skrævs over R6`n tenker jeg Jaggu spandere på meg en soft-is også
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Ah, skulle gitt mye for å kaste meg på en sykkel, frese til bryggekanten og kjøpe meg en softis
asv Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg er ikke så fryktelig gla i is (jeg liker det, for all del.. men er en sånn ting jeg sjelden har lyst på), men tenker det blir en liten tur i sola med e39'en for å handle milkshake senere
Robkill Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg er ikke så fryktelig gla i is (jeg liker det, for all del.. men er en sånn ting jeg sjelden har lyst på), men tenker det blir en liten tur i sola med e39'en for å handle milkshake senere Tenkte å ta turen ned til Nesset for kjøp av Soft-is, enda jeg ikke er størst fan av det så må det til en gang eller to i året!
Tzunami Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Softis på nesset er helt magisk kanskje det blir en tur dit i dag?
Hawkon88 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 med alt dette snakket, tror jeg det blir is til lunsj i dag..
krizz95 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 blablabla, her i nord-norge har det nettopp kommet en liten snøbyge og er 5 grader ute.. ikke noe soft-is vær akkurat
Stenbakken Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Blir en liten is til lunch idag i dette været ja utrolig kjedelig og ha kontorjobb på slike dager
wicky124 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Blir en liten is til lunch idag i dette været ja utrolig kjedelig og ha kontorjobb på slike dager Men så er det digg å ha kontorjobb resten av året når det er drittvær
wicky124 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Ah, skulle gitt mye for å kaste meg på en sykkel, frese til bryggekanten og kjøpe meg en softis sykkel? skal du i sykkelfeltet? vær glad jeg ikke møter deg på veien da.... Synes alle skal legge ut bilde av isen de spiser idag i lunchen...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Jeg er ikke så fryktelig gla i is (jeg liker det, for all del.. men er en sånn ting jeg sjelden har lyst på), men tenker det blir en liten tur i sola med e39'en for å handle milkshake senere Jeg fikk lyst på banan og mango milkshake....
Xavi0n Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Ah, skulle gitt mye for å kaste meg på en sykkel, frese til bryggekanten og kjøpe meg en softis sykkel? skal du i sykkelfeltet? vær glad jeg ikke møter deg på veien da.... Synes alle skal legge ut bilde av isen de spiser idag i lunchen... Det er ikke is-vær hær. Det snør å er 4 grader.
Xavi0n Skrevet Mai 8, 2013 Skrevet Mai 8, 2013 Tror ikke det er meningen at det skal bo folk hær. Hva slags syke syke mennesker var det som kom til en forlatt øy for flere hundre år siden hvor det snør i juni å tenker "hmmm hær skal vi bo" syke syke mennesker.
Anbefalte innlegg