Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er en som har fjernet 1 av 2 av de panser låsene.. så når jeg lukket panseret så så ikke jeg ikke etter de låsene pga jeg sjekka olje osv.. så jeg smalt igjen panseret.. hos en kompis av meg så fikk vi lov til og sperre en lang slette og når jeg nådde 140 med bilen så kom bare panseret mot meg og knuste hele ruta og bulka hele taket på bilen som var 110% bulkfritt.. så da siden panseret mangler en sånn lås så kom det luft og løftet panseret.. godt jeg fikk nødbremsa skikkelig.. men uansett kjedelig når eu kontrollen og hvite skilter var under 1 uke på vei liksom :P

Men det smalt godt! Og som sagt så var veien sperret av og det var ingen hus der og veien var fin og vi fikk tillatelse til og presse bilen så mye vi ville :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en som har fjernet 1 av 2 av de panser låsene.. så når jeg lukket panseret så så ikke jeg ikke etter de låsene pga jeg sjekka olje osv.. så jeg smalt igjen panseret.. hos en kompis av meg så fikk vi lov til og sperre en lang slette og når jeg nådde 140 med bilen så kom bare panseret mot meg og knuste hele ruta og bulka hele taket på bilen som var 110% bulkfritt.. så da siden panseret mangler en sånn lås så kom det luft og løftet panseret.. godt jeg fikk nødbremsa skikkelig.. men uansett kjedelig når eu kontrollen og hvite skilter var under 1 uke på vei liksom :P

Men det smalt godt! Og som sagt så var veien sperret av og det var ingen hus der og veien var fin og vi fikk tillatelse til og presse bilen så mye vi ville :)

Maks uflaks med andre ord... Bra det var på lukka vei da, å få panseret i frontruta i 140 km/t er å spøke med :?

E61 Msport... Trenger litt mere plass! ;) Ca noe slik:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41675028

Åja, det høres ut som en meget god plan må jeg si :D Er det LCI du leter etter, 525d har kommet seg greit ned i pris nå og byr på mye bil for pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst, men ikke nødvendigvis. Vil ikke ha en gammel bil, men vil heller ikke ha noe som har gått mer enn 100 000, og ikke betale mer enn ca 300! :)

Den forstår jeg godt, men når du først skal ha 5 serie så må du vel nesten ha sekser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, lyst på det selv om en 520 går bra nok for meg. Begynner vel å få greie priser på forsikring også, med 70% på fjerde året tror jeg.

520d holder absolutt i massevis, iallfall til Norsk trafikk. Men så er det jo bare dette med lyden da, kanskje andre ikke bryr seg like mye om akkurat dette slik som jeg gjør :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg om det, jo. Men sekser og diesel er ikke riktig uansett, så da måtte jeg i såfall hatt bensin hvis det skulle vært noe poeng.

Nja...sekser diesel er bedre enn firer diesel synes jeg da, synes lyden av en sekserdiesel med fullt pådag er tøff jeg 8) Litt sånn "voksen" lyd, mulig bare det er meg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg om det, jo. Men sekser og diesel er ikke riktig uansett, så da måtte jeg i såfall hatt bensin hvis det skulle vært noe poeng.

Nja...sekser diesel er bedre enn firer diesel synes jeg da, synes lyden av en sekserdiesel med fullt pådag er tøff jeg 8) Litt sånn "voksen" lyd, mulig bare det er meg... :P

Så om en firer høres bedre ut og bilen går bedre, vil du fortsatt ha en sekser kun for at det er en sekser? Eller tenker du fornuft fremfor penispumpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...