Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Hjemmekontor" er flott for de som kan bruke noe slikt, det fungerer heller dårlig om kundene står og venter i butikken her :P

Gabriel Iglesias er en helt fabelaktig komiker ;) Om du har netflix, bør du gå inn og sjekke det i kveld, eller på jobben forsåvidt, helt konge! :P

Skrevet

Det er så mange kinadekk som har merkelige navn! Linglong(Chingchong), Semperit (kjempedritt), Ovation, Nankang(nangklang) osv :P

Skrevet
"Hjemmekontor" er flott for de som kan bruke noe slikt, det fungerer heller dårlig om kundene står og venter i butikken her :P

Gabriel Iglesias er en helt fabelaktig komiker ;) Om du har netflix, bør du gå inn og sjekke det i kveld, eller på jobben forsåvidt, helt konge! :P

Det kjekke er når kundene tror at jeg er et a-menneske og liker godt og ringe meg FØR vekkerklokken. Gjerne med et spørsmål som er komplisert, eller trenger at jeg MÅ være på kontoret.. :lol:

Skrevet

Om jeg skulle hatt kinesisk navn, hadde jeg kalt meg Treng Peng...

Har sett Fluffy live. Anbefaler også:

Danny Bhoy (skotsk)

Dylan Moran (irsk)

Michael McIntyre

Jimmy Carr

Alle de overnevnte er helt rå. Timesvis med materiale på YouTube og nedlastning.

Skrevet

Godt vi bare skriver random ting, og ikke chatter, for det hadde ikke passet seg her inne :lol:

Lang tong ting si mang gang pang pang

Skrevet

Jeg har for min del gitt opp seriøse diskusjoner i denne tråden. Venter på når en eller annen moderator igjen skal begynne å true med å stenge tråden :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...