Tzunami Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 "Hjemmekontor" er flott for de som kan bruke noe slikt, det fungerer heller dårlig om kundene står og venter i butikken her Gabriel Iglesias er en helt fabelaktig komiker Om du har netflix, bør du gå inn og sjekke det i kveld, eller på jobben forsåvidt, helt konge!
Tzunami Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Det er så mange kinadekk som har merkelige navn! Linglong(Chingchong), Semperit (kjempedritt), Ovation, Nankang(nangklang) osv
wicky124 Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 fatmans funny! Da har jeg noe å gjøre på jobb idag
Hawkon88 Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 "Hjemmekontor" er flott for de som kan bruke noe slikt, det fungerer heller dårlig om kundene står og venter i butikken her Gabriel Iglesias er en helt fabelaktig komiker Om du har netflix, bør du gå inn og sjekke det i kveld, eller på jobben forsåvidt, helt konge! Det kjekke er når kundene tror at jeg er et a-menneske og liker godt og ringe meg FØR vekkerklokken. Gjerne med et spørsmål som er komplisert, eller trenger at jeg MÅ være på kontoret..
Dirty Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Det er så mange kinadekk som har merkelige navn! Linglong(Chingchong), Semperit (kjempedritt), Ovation, Nankang(nangklang) osv Tror det blir Linglong, dekket har faktisk kommet brukbart ut på tester ser jeg http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Lingl ... en-Max.htm
noekult Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Om jeg skulle hatt kinesisk navn, hadde jeg kalt meg Treng Peng... Har sett Fluffy live. Anbefaler også: Danny Bhoy (skotsk) Dylan Moran (irsk) Michael McIntyre Jimmy Carr Alle de overnevnte er helt rå. Timesvis med materiale på YouTube og nedlastning.
Tzunami Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Godt vi bare skriver random ting, og ikke chatter, for det hadde ikke passet seg her inne Lang tong ting si mang gang pang pang
noekult Skrevet Mai 21, 2013 Skrevet Mai 21, 2013 Jeg har for min del gitt opp seriøse diskusjoner i denne tråden. Venter på når en eller annen moderator igjen skal begynne å true med å stenge tråden
Anbefalte innlegg