Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg personlig synes det er teit at felger ser ut som splittfelger når de ikke er det. Hadde de ikke hatt liksom-hjulbolter ville det vært mye bedre. For meg er det litt det samme som å sette BBS-merker på BBS-replica. Hvis man ikke tar seg råd til ekte BBS, hvorfor skal man late som? Det er jo ikke godkjent av massen her på forumet å sette M3/M5-merke på biler med M-tech f.eks.

Denne typen felger er forøvrig produsert i Kina, hvor hovedfokus er på cost-cutting, ikke kvalitet.

Jeg syns det er kjempeflott at det finnes alternativer :)

Så vanlige folk som meg selv kan få felger som ser ålreit ut til en brøkdel av prisen av orginalt.

Det å sette badges på felger som ikke er orginale ... Tja, blir jo litt som å sette på ett Bmw-badge? Man gjør det vel fordi det er penere enn ett random navn med artige farger, ikke for å gjøre felgene "orginale"

Jeg har selv kjørt på ESM felger de siste 2 årene, kvaliteten på dem holder lenge for min del. Ikke flasser de, kanten er like blank og fin og i det heletatt, er veldig fornøyd.

Du må gjerne kjøpe felger som er verdt mer enn bilen din, men "hovedmassen" på bimmers gjør nok ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt med replica på bruks bil syns jeg. blir for dumt å bruke enorme summer på felger som lett kan få seg en smell. dem ser jo somregel bra ut og er ikke så synd å ødelegge.

værtfall når man ikke har så dyr bil. hadde jeg hatt bil til halv mill så hadde jeg kjøpt skikkelige felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spm tildere her, må være noen som har vært borti dette her før :)

Jeg har blitt frastjålet en jakke, det er snakk om jakke til rundt 2500kr og den lå inne i bussen som vi hadde.

Denne er det flere som har sett at en person har tatt denne, og gått.

Om denne vedkommende sier at det var han/hun som tok denne, er det god nok grunn til og evt anmelde dette?

Jeg kjenner vedkommende

er snakk om 3-4stk som har sett at vedkommende har forlatt bussen med jakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen hjertesak for meg dette her altså, og folk kommer uansett til å gjøre akkurat det de selv vil. Det er bare mitt syn, jeg forventer ikke at noen andre skal bli "overtalt." ;)

Dere har rett i at det kan være kjekkere til hverdagsbruk. Jeg har fått fortauskantskrekk etter jeg satte på "fine" felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spm tildere her, må være noen som har vært borti dette her før :)

Jeg har blitt frastjålet en jakke, det er snakk om jakke til rundt 2500kr og den lå inne i bussen som vi hadde.

Denne er det flere som har sett at en person har tatt denne, og gått.

Om denne vedkommende sier at det var han/hun som tok denne, er det god nok grunn til og evt anmelde dette?

Jeg kjenner vedkommende

er snakk om 3-4stk som har sett at vedkommende har forlatt bussen med jakken.

Er det noe vits å lage en så stor sak ut av så lite penger? Spør om å få jakken tilbake å vær fornøyd hvis du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at det er 1/3 av lønninga mi, + at jeg hadde minnekort til kamera og go pro så er det mye penger for meg personlig, men da ikke for deg :)

Er ikke mye penger opp mot mye annet, det har du helt rett i, men sier vedkommende at hun tok den, men nekter og betale beløpet.

Så var det bare anmeldelse jeg lurte på, om det var noen mulighet at det gikk gjennom vis vedkommende innrømmet og ha tatt den, men ville ikke betale tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser rett å slett ikke vitsen å legge 20k+ i felger når du kan få noe som ser likt ut for 10k.

De ender unasett opp mot en kant eller skjeve.

Fordelen med de dyrere er at de tåler å treffe en kant flere ganger før de evt. blir ødelagt, og hvis de er skrudde så kan man bytte ut ødelagt felgkant. Men har full forståelse av at kopifelger frister! Har jo det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ikke, og det kommer ann på hvordan det er laget. En dyr felg tåler å bli kjørt i flere hull i vegen før den blir urund, mens en Kinafelg vil sannsynligvis være urund så fort den ser et hull i vegen. Å dra de bortover en fortauskant er selvsagt ikke noe lurt, uansett hvordan felg du har. Det blir alle felger ødelagt/ripete av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...