Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, føltes litt rart at pengene var kommet inn på konto i dag tidlig. I morgen forsvinner bilen. Tydelig at jeg må fremstå som en ærlig kar ettersom han betaler før han har bilen, eller kontrakt skrevet under. Later til å bli en bra handel uten tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd meg 2-3 ganger også, og da har jeg solgt forholdsvis dyre M-biler. Jeg hadde aldri gjort det, men kjekt å møte på kjøpere som de. Man har kanskje fremstått som seriøs, både i annonsen og telefonsamtalen, siden de tørr å gjøre dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøpe E61`n min da 316 :)

Skal du selge den? Tja, nei. Jeg vet ikke. Jeg har vært ærlig, både i annonsen og mens han besiktiget bilen. Fortalte om "alle" feil og mangler. Så det har vært åpenhet og ærlighet hele veien, fra begge sider! :wink: Nå har jeg betalt ned restlånet på bilen, så skal jeg foreta den siste håndvask senere i dag slik at bilen er fin når han henter den! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har luftet den her på bimmers og noen facebooksider..

........sikler litt på F31 :oops::shock:

EDIT: Sikler ikke litt, sikler syyykt mye faktisk... Bare usikker på om vi skal ta oss råd til det enda, siden jeg og dama bor på hver vår plass og har dobblet opp med boutgifter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...