Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har ikke fulgt med på denne infoen før, men vil tro det er en stund siden det var så mange pålogget på en gang her inne.

Nylig slettede tråder har troligens skapt litt aktivitet i det minste. :applause:

Det er totalt 253 brukere pålogget: 155 registrerte, 7 skjulte og 91 gjester (Denne informasjonen er basert på aktive brukere de siste 5 minuttene.)

Høyest antall samtidige brukere på forumet var 476. Dette skjedde Fre Sep 02, 2005 09:51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på denne infoen før, men vil tro det er en stund siden det var så mange pålogget på en gang her inne.

Nylig slettede tråder har troligens skapt litt aktivitet i det minste. :applause:

Det er totalt 253 brukere pålogget: 155 registrerte, 7 skjulte og 91 gjester (Denne informasjonen er basert på aktive brukere de siste 5 minuttene.)

Høyest antall samtidige brukere på forumet var 476. Dette skjedde Fre Sep 02, 2005 09:51

hehe.. Sånn er det når "æresmedlemmer" ikke har så mye ære lengre. Ellers syns jeg det er utrolig lavmål å bare slette tråder i vildens sky, istedet for å kunne komme til bunns i problemene. Grunnen til at de blir opprettet i utgangspunktet er jo fordi "oss" med de sterkeste kortene, faktisk tør å komme til bunns i saken, mens enkelte blir for flau over å bli gjennomskuet og tape ansikt. Noe som må være direkte ubehagelig når man tror man er konge.

Nå blir vel denne tråden stengt også.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med å være æresmedlem / moderator / Eks vise administrator er vel nettop det at man kan trekke i noen tråder og vips er tråder, emner, kommentarer OG brukere sporløst forsvunnet.

Og hva kan man si tilbake ? ingenting, da det er ene og alene opp til autoritetene ved ett forum å ta slike avgjørelser. Det er nettop det som er hele poenget med den slags autoriteter, og de trenger da jammen ikke svare til hverken deg Hawkon88 eller deg Ballder. Som "Generaler" ved dette forum og lang fartstid på dere begge burde dere vite såpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok ordnings på ting igjen gutter. :)

Dropp skittkastingen og hold dere på matta. Vi vil aldri gå overens alle sammen, så da kan en heller være litt selektiv og la være å lese innleggene fra de en bare vil gå i strupen på - skum forbi de og la det være med det, så holder blodtrykket seg på akseptabelt nivå, og tonen på forumet blir mye bedre.

Jeg beklager ellers fraværet, men kommer sterkere tilbake. Selv om innsatsen min det siste året har vært særdeles mangelfull (har ikke engang fakturert annonsører), så har jeg totalt sett lagt ned mye innsats, og hadde satt stor pris på om dere kan "betale meg tilbake" ved å oppføre dere.

Æresmedlemmer får dere legge hva dere vil i, min misjon med tittelen er kun å vise at jeg har satt pris på innsatsen disse gutta har lagt ned i å gjøre forumet til hva det er. Det er brukere som har brukt mye tid her inne, på favorittsysselen vår. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med å være æresmedlem / moderator / Eks vise administrator er vel nettop det at man kan trekke i noen tråder og vips er tråder, emner, kommentarer OG brukere sporløst forsvunnet.

Og hva kan man si tilbake ? ingenting, da det er ene og alene opp til autoritetene ved ett forum å ta slike avgjørelser. Det er nettop det som er hele poenget med den slags autoriteter, og de trenger da jammen ikke svare til hverken deg Hawkon88 eller deg Ballder. Som "Generaler" ved dette forum og lang fartstid på dere begge burde dere vite såpass.

Og du er en av dem som forsøker og roe ned situasjoner på an partisk måte i diverse tråder, men jævlig kjapp til og piske vannet når det byr seg andre steder. Den skal du ha. Genistrek?? Neppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med å oppføre meg så lenge andre oppfører seg mot meg.

Men jeg må si at jeg syns det er spesielt at et "æresmedlem" klarer få såpass mye motstand.. Uten at jeg skal rippe opp igjen i diskusjonen som var vært i det siste.

Ellers så må gjerne moderatorer etc. slette brukeren min her inne, men da sletter de også mine framtidige bidrag som går ganske omtrentlig i tråd med de første 2500innleggene mine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil dirtydicky!

Men i den siste tiden har det jo vært endel prat rundt dette med karosseri fjusk? er vel sjeldent å ikke finne rust på en bil som er ca 20 år er det ikke? (med mindre den har blitt restaurert da..) hmm...her ville jeg vært nøye ved eventurell interesse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...