Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

What?

Stjålet en Z8 fra Kristiansand i helga. Så den på spottetråden her inne.

Håper de får tak i de som stjal den og gir vedkommende den straffen de fortjener. Mest sannsynlig er den nok sendt langt ned i landene og sikkert nok allerede delvis demontert for salg av deler :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E82 er litt dyr bil, er den ikke? Altså, sikkert ikke mange som velger E82 vs. E92, eller 1-serie cab vs. Z4 med sammenlignbare priser/ytelse...?

Veldig nisjebasert hvertfall...

Rimeligste så jeg lå på 229 tusen. Men jeg mener at de fleste overpriser bilene sine til de grader. Men men, sånn er nå det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde den eneste E82 på landstreffet i helga 316 :/ Singellivet er kjedelig... synd det er så få med E82! Din 2002 hadde nok likt seg blant de andre.

Skjønner den. Rart det ikke var flere... Ja, det hadde den nok, men jeg koste meg på jobb jeg! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde den eneste E82 på landstreffet i helga 316 :/ Singellivet er kjedelig... synd det er så få med E82! Din 2002 hadde nok likt seg blant de andre.

Skjønner den. Rart det ikke var flere... Ja, det hadde den nok, men jeg koste meg på jobb jeg! :roll:

Er 2 her i byen, sort og hvit + den ene i elverum sant? Eller var det den svenske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E82 er litt dyr bil, er den ikke? Altså, sikkert ikke mange som velger E82 vs. E92, eller 1-serie cab vs. Z4 med sammenlignbare priser/ytelse...?

Veldig nisjebasert hvertfall...

Rimeligste så jeg lå på 229 tusen. Men jeg mener at de fleste overpriser bilene sine til de grader. Men men, sånn er nå det!

Jah... Kan tenke meg at du blir gira når du spotter andre like, jeg blir gira når jeg ser andre E28er på veien (sånn en gang pr skuddår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg hadde den eneste E82 på landstreffet i helga 316 :/ Singellivet er kjedelig... synd det er så få med E82! Din 2002 hadde nok likt seg blant de andre.

Skjønner den. Rart det ikke var flere... Ja, det hadde den nok, men jeg koste meg på jobb jeg! :roll:

Er 2 her i byen, sort og hvit + den ene i elverum sant? Eller var det den svenske?

Det er en svensk og en norsk, så vidt jeg vet! :D Har også sett RS'5 der flere ganger i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke snakke om nestenuhell når det stopper opp foran deg og du styrer med klimaanlegg, radio eller ser i speilet.

Det har hendt meg også..

Var opptatt av hu som satt på, og ensa ikke at kolonna som gikk med litt sig bråstoppa forran meg!

Ble stive hjul og i mitt hue milimeter med klaring til bilen forran, var klart nok litt skummelt at jeg hørte hylende dekk bak meg også, etterfulgt av en bil som stoppa farlig nære [-X Forøvrig en forumbruker her han som lå bak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte rett i ræva på en på Ring3 i Oslo i rushtrafikken en fredagsettermiddag mens jeg kjørte firmavogna :P Flaks at personen jeg kjørte rett i rompa på hadde hengerfestet, fikk hull i skiltet og deformert framfanger som etter å ha blitt varmet opp og "rettet" ble rett, men stygg, men skjult av et skilt som hadde et rundt og fint hull hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ikke snakke om nestenuhell når det stopper opp foran deg og du styrer med klimaanlegg, radio eller ser i speilet.

Det har hendt meg også..

Var opptatt av hu som satt på, og ensa ikke at kolonna som gikk med litt sig bråstoppa forran meg!

Ble stive hjul og i mitt hue milimeter med klaring til bilen forran, var klart nok litt skummelt at jeg hørte hylende dekk bak meg også, etterfulgt av en bil som stoppa farlig nære [-X Forøvrig en forumbruker her han som lå bak!

Hehe, hjula mine låste seg også. Følte meg som den komplette idiot og tenkte at bland over 200 BMW`er så skulle det vel være sikkert som banken at jeg var den som presterte å kjøre inni ræva på en stakkar. Kjenner hjertepumpa godt etter noe slikt!

Det værste jeg så på treffet var på veg hjem. 10 minutter unna Bud legger en E92 seg ut for å kjøre forbi biler. Han kjører forbi en god del og i enden av strekket kommer det en sving. En E92 kommer i motgående og han karen som kjørte forbi klarer akkurat å slenge bilen inn igjen før bmw`en i motgående kommer. Altså både jeg og bruttern som satt på med meg ropte "åh åh åååh!!" og jeg tror vi begge kneip igjen med øynene et lite sekund der. Jeg var helt sikker på at det skulle smelle. Hadde han kjørt forbi bilene 1km/t sagtere så ville det der muligens vært dødsulykke, og det må være forferdelig å være vitne til.

Kjør forsiktig folkens! :) Å ende opp som grønnsak for å komme litt tidligere hjem eller fordi det er gøy å kjøre fort, er ikke verdt det. Er ikke sikkert han karen som kom i motgående hadde det like travelt og han hadde heller ikke godtatt risikoen han som kjørte forbi tok for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...