Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har nettop satt i garasjen noen timer for å montere justerbare topplagre. Endte i strekt skulder og ingen progress. Noen som vil montere for meg ? har til fredag før skiltene ryker :P

Hva har skjedd? :P

Måtte ha topper for å få camberen litt inn for og få det godkjent, har til fredag. Er vel ikke mulig og utsette fristen fra vegvesenet heller.

Anbefaler ingen og løfte bilen opp på jekken alene #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver igjen da forrige forsvant på siste innlegg

ja eller nei til laksetrapp/sjalusi på e30 turbo'n?

[ Bilde ]

[ Bilde ]

blekke så halvgæærn med gule lykter framme ;)

[ Bilde ]

Ja til laksetrapp, litt harry- men fantastisk kult!

Send gjerne pm om hvor du fikk tak i da dette er noe jeg har leitet etter lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettop satt i garasjen noen timer for å montere justerbare topplagre. Endte i strekt skulder og ingen progress. Noen som vil montere for meg ? har til fredag før skiltene ryker :P

Hva har skjedd? :P

Måtte ha topper for å få camberen litt inn for og få det godkjent, har til fredag. Er vel ikke mulig og utsette fristen fra vegvesenet heller.

Anbefaler ingen og løfte bilen opp på jekken alene #-o

Skulle jeg vært der borte mer enn noen timer så skulle jeg skrudd for deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin morgen må jeg si, sto opp tidlig og tenkte å sykle til jobben, men ender med å knuse mobilen mot skifergulvet hjemme, blir sur og tenker at jeg ikke gidder å sykle, så legger meg i senga igjen, så sovner jeg og våkner altfor sent til å rekke jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er! S4'en helt knust nå da? :mrgreen:

Leverte jo navi-enheten min tilbake pga. reklamasjon, og på 2!!! dager har den ankommet Bergen. Ble sendt 16. juni, og da har den vært innom 3 DHL terminaler. RASKT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s4'n som er under 2 uker gammel :P har knust skjerm, men den går ann å bruke heldigvis, må bare få lagt folie over glasset så jeg slipper å plukke glasskår ut av øret hver gang jeg ringer :P

Haha, jeg klarte å miste s3'n min ut ett vindu når den var ny, 7 dager gammel! Digg å bruke 2k på å bytte skjerm :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa du om hendelsesforløpet? Jeg har kun knust skjerm en gang (en eldre Nokia med taster, av alle ting :lol:) og sa til Chess at jeg mista den ut av joggebuksa i det jeg klatra på sykkelen... Og de mente at det var min feil pga uforsiktighet... Bytta selskap rett etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...