Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samma shitværet her også. Torden og noe lyn rundt byen her, men aldri i midten ;)

Ett jorde ble ødelagt i går faktisk pga. nedbørsmengden akkurat over det jordet! Snakk om lokale byger ;)

Skrevet

Godt vi er fler som er lei været..kommer meg faen meg ikke ut med sykkelen, frister ikke kjøre mc akkuratt :P

Men satser på jeg kommer meg ut senere ^^

Skrevet

Ugh.. Skal løpe i holmenkollstafetten i morgen. Er i tillegg oppmann for laget på jobben. Tror faktisk ikke jeg har løpt siden stafetten i fjor, bortsett fra et par runder på tredemølle i vinter. Tror ikke det blir noen etapperekord akkurat :)

Skrevet

Synd Opel Ampera er så ufattelig stygg, for denne teknologi er helt genialt i forhold til dagens hybridbiler.

Altså bilen drives kun av elmotor, mens batteriet lades av en bensinmotor ved behov. Noe du stort sett aldri vil ha ved småkjøring i byen.

Staten har selvfølgelig også skjønt at dette er noe som kan ta av og avgiftsbelegger denne geniale teknologien som standard hybridbiler som forurenser dobbelt så mye. De innrømmer også at det kun er pga pengene, og at miljøhensynet kommer i annen rekke. :roll:

http://www.dinside.no/869513/opel-ampera-gjenopplivet

Skrevet

Slo ned i høgskolen på Rena i sta mens jeg og Clerion var omtrent 5-600 meter unna. Da i kom dit var det brannbil der osv! :P Smalt bra da! =P~

Skrevet
":2g14pkdq]Synd Opel Ampera er så ufattelig stygg, for denne teknologi er helt genialt i forhold til dagens hybridbiler.

1jqx1z9esskkbmhh4788.jpg

0fegalhp1scxu04ikua7.jpg

qe0f7mtqhi92645208qa.jpg

equqiy81jaw3k2g57q2y.jpg

Synes jeg har sett den før, ja....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...