Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yay ! :D

Nydelig vær ute. Men jeg ligger i garasjen, typisk.

Etter mye om og men har jeg i det minste fått på camber platene :D Dog veldig usikker på hvor mye jeg stoler på dem.

Nå venter jeg spent på pakker i fra tyskland og england :P

spørsmål til motor folka: Hva er motorkoden på 2 literen som 318 kom med ?

Skrevet

Ble ny bil på meg i går, bare flott å måtte bytte reim og reimhjul/strammer før jeg kan kjøre den :P

sitter og venter på en kamerat så jeg får tatt en tur i godtebutikken(GS) :D

Skrevet
Ble ny bil på meg i går, bare flott å måtte bytte reim og reimhjul/strammer før jeg kan kjøre den :P

sitter og venter på en kamerat så jeg får tatt en tur i godtebutikken(GS) :D

Hvilken? :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Sist jeg vasket prøvde jeg å tørke med en sånn absorberende svampaktig greie, det fungerte ikke særlig bra da den ikke absorberte nok. Skal prøve semsket pusseskinn / syntetisk pusseskinn nå. Noen som har erfaringer med det?

Skrevet
Sist jeg vasket prøvde jeg å tørke med en sånn absorberende svampaktig greie, det fungerte ikke særlig bra da den ikke absorberte nok. Skal prøve semsket pusseskinn / syntetisk pusseskinn nå. Noen som har erfaringer med det?

Første så skjedde når jeg testet den første gang var at den "tok tak" så jeg glapp den i grusen....... Prøvde biltema sin nå på lørdag, hadde ikke så god oppsugningsevne synst jeg.. Skal prøve mikrofiberklut neste gang.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet
Side 5000 i tulletråden! 8) Syns å huske jeg skrev første på 4000 også! Er en del vas, men sikkert litt fornuftige ting fordelt på 5000 sider!

Små gleder :lol:

Skrevet

Meguiars water magnet er tingen ! Helt rått. Suger til seg såpass at man ikke for vridd den opp !

La go mysikken komme ! Mye bra her ! :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Hva skjedde med E-klasse maskinisten? Garanti i det minste? :)

Garantien gikk ut 25 juni..... Fikk brev for tre uker siden fra Mercedes : det er nå på tide med den årlige sjekken for din mercedes...bestill verksted time nå!

Og idag fikk jeg beskjed om at jeg må ut med 13000kr for å få den fikset....To dyser er defekte samt røret som frakter dieselen fra dysene er knekt....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...