Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Yay ! :D

Nydelig vær ute. Men jeg ligger i garasjen, typisk.

Etter mye om og men har jeg i det minste fått på camber platene :D Dog veldig usikker på hvor mye jeg stoler på dem.

Nå venter jeg spent på pakker i fra tyskland og england :P

spørsmål til motor folka: Hva er motorkoden på 2 literen som 318 kom med ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ny bil på meg i går, bare flott å måtte bytte reim og reimhjul/strammer før jeg kan kjøre den :P

sitter og venter på en kamerat så jeg får tatt en tur i godtebutikken(GS) :D

Hvilken? :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg vasket prøvde jeg å tørke med en sånn absorberende svampaktig greie, det fungerte ikke særlig bra da den ikke absorberte nok. Skal prøve semsket pusseskinn / syntetisk pusseskinn nå. Noen som har erfaringer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg vasket prøvde jeg å tørke med en sånn absorberende svampaktig greie, det fungerte ikke særlig bra da den ikke absorberte nok. Skal prøve semsket pusseskinn / syntetisk pusseskinn nå. Noen som har erfaringer med det?

Første så skjedde når jeg testet den første gang var at den "tok tak" så jeg glapp den i grusen....... Prøvde biltema sin nå på lørdag, hadde ikke så god oppsugningsevne synst jeg.. Skal prøve mikrofiberklut neste gang.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg vasket prøvde jeg å tørke med en sånn absorberende svampaktig greie, det fungerte ikke særlig bra da den ikke absorberte nok. Skal prøve semsket pusseskinn / syntetisk pusseskinn nå. Noen som har erfaringer med det?

Meguiars water magnet er tingen ! Helt rått. Suger til seg såpass at man ikke for vridd den opp !

La go mysikken komme ! Mye bra her ! :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med E-klasse maskinisten? Garanti i det minste? :)

Garantien gikk ut 25 juni..... Fikk brev for tre uker siden fra Mercedes : det er nå på tide med den årlige sjekken for din mercedes...bestill verksted time nå!

Og idag fikk jeg beskjed om at jeg må ut med 13000kr for å få den fikset....To dyser er defekte samt røret som frakter dieselen fra dysene er knekt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...