Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har en onkel med 2011 E220 CDi... Spenstig interiørdesign, men kreperer av alt annet - en Golf for 50+ med feit lommebok :P

Også føles interiøret klaustrofobisk, selv med lyst interiør, samt at alt i bilen føles tung (selv om servostyringen er lett!)...

Enig der...w212 føles trang og ekkel innvendig...der er F10 minst tusen ganger bedre innvendig! Men mercedes interiør har altid vært "tunge".....

Ja, enig, og Mercedes seter har aldri vært noe å skryte av. E-klasse har alltid hatt harde seter, aldri skjønt meg på det...

Har blitt stor fan av moderne Volvo-interiør. I lyse farger er de så luftige innvendig. Ikke minst noen av de mest komfortable setene der ute også. Men ulempen med de er alltid en tjukk A-stolpe! Hater det i byen, må ofte bevege hodet for å se i svingene.

Volvo-S80-Executive-Interior-4.jpg

Enkelt, oversiktlig og lettfattet. Slik bør det være.

Skrevet
Meld deg inn i elbilforum a!!!!

Er faktisk medlem der!!!

og elbilen min har iallefall bmw-boltsirkel = det blir bmwfelger på den!!!!

Hva kan passaten din skimte av "bmw-relaterte ting"???

:lol::lol::lol::lol:

Skrevet
Har en onkel med 2011 E220 CDi... Spenstig interiørdesign, men kreperer av alt annet - en Golf for 50+ med feit lommebok :P

Også føles interiøret klaustrofobisk, selv med lyst interiør, samt at alt i bilen føles tung (selv om servostyringen er lett!)...

Enig der...w212 føles trang og ekkel innvendig...der er F10 minst tusen ganger bedre innvendig! Men mercedes interiør har altid vært "tunge".....

Ja, enig, og Mercedes seter har aldri vært noe å skryte av. E-klasse har alltid hatt harde seter, aldri skjønt meg på det...

Har blitt stor fan av moderne Volvo-interiør. I lyse farger er de så luftige innvendig. Ikke minst noen av de mest komfortable setene der ute også. Men ulempen med de er alltid en tjukk A-stolpe! Hater det i byen, må ofte bevege hodet for å se i svingene.

[ Bilde ]

Enkelt, oversiktlig og lettfattet. Slik bør det være.

Uenig.... volvo virker så kjedelig innvendig... E klassen har harde seter og det elsker jeg! Myke seter er digg på korte turer, men når man sitter flere timer i dem er det drepende for ryggen.... Derfor er harde seter å foretrekke for min del...

Skrevet
Meld deg inn i elbilforum a!!!!

Er faktisk medlem der!!!

og elbilen min har iallefall bmw-boltsirkel = det blir bmwfelger på den!!!!

Hva kan passaten din skimte av "bmw-relaterte ting"???

:lol::lol::lol::lol:

5x112? :wink:

Skrevet

Trodde Teslaen hadde 5x112 jeg, men har sikkert lest litt kjapt! :wink: Er vel ikke alle som har rød Passat, finnes det 50 i Norge så er det nok max.

Skrevet
man skyter kun de som kjøper passat.... "hei jeg kjøper passat fordi jeg vil være som alle andre"....

var da veldig til tone på deg idag da?? alt vel? :)

Skrevet

vegard....gå og skaff deg de solbrillene jeg nevnte! Lil`Player kler dem nok bra :P

316 : er nok 5x120.... eneste bmw-relaterte jeg har å forholde meg til :(

Skrevet
vegard....gå og skaff deg de solbrillene jeg nevnte! Lil`Player kler dem nok bra :P

316 : er nok 5x120.... eneste bmw-relaterte jeg har å forholde meg til :(

hvilke briller da? :P

Skrevet
Nr 3, men ikke i sort!! :)

Finnes bare i sorte og hvite:

[ Bilde ]

Er ikke det der Zito WP111?

En kompis hadde iallefall de i sølv på sin 6-er...

521589_10152730618595077_1455728657_n.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...