Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har en onkel med 2011 E220 CDi... Spenstig interiørdesign, men kreperer av alt annet - en Golf for 50+ med feit lommebok :P

Også føles interiøret klaustrofobisk, selv med lyst interiør, samt at alt i bilen føles tung (selv om servostyringen er lett!)...

Enig der...w212 føles trang og ekkel innvendig...der er F10 minst tusen ganger bedre innvendig! Men mercedes interiør har altid vært "tunge".....

Ja, enig, og Mercedes seter har aldri vært noe å skryte av. E-klasse har alltid hatt harde seter, aldri skjønt meg på det...

Har blitt stor fan av moderne Volvo-interiør. I lyse farger er de så luftige innvendig. Ikke minst noen av de mest komfortable setene der ute også. Men ulempen med de er alltid en tjukk A-stolpe! Hater det i byen, må ofte bevege hodet for å se i svingene.

Volvo-S80-Executive-Interior-4.jpg

Enkelt, oversiktlig og lettfattet. Slik bør det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en onkel med 2011 E220 CDi... Spenstig interiørdesign, men kreperer av alt annet - en Golf for 50+ med feit lommebok :P

Også føles interiøret klaustrofobisk, selv med lyst interiør, samt at alt i bilen føles tung (selv om servostyringen er lett!)...

Enig der...w212 føles trang og ekkel innvendig...der er F10 minst tusen ganger bedre innvendig! Men mercedes interiør har altid vært "tunge".....

Ja, enig, og Mercedes seter har aldri vært noe å skryte av. E-klasse har alltid hatt harde seter, aldri skjønt meg på det...

Har blitt stor fan av moderne Volvo-interiør. I lyse farger er de så luftige innvendig. Ikke minst noen av de mest komfortable setene der ute også. Men ulempen med de er alltid en tjukk A-stolpe! Hater det i byen, må ofte bevege hodet for å se i svingene.

[ Bilde ]

Enkelt, oversiktlig og lettfattet. Slik bør det være.

Uenig.... volvo virker så kjedelig innvendig... E klassen har harde seter og det elsker jeg! Myke seter er digg på korte turer, men når man sitter flere timer i dem er det drepende for ryggen.... Derfor er harde seter å foretrekke for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg inn i elbilforum a!!!!

Er faktisk medlem der!!!

og elbilen min har iallefall bmw-boltsirkel = det blir bmwfelger på den!!!!

Hva kan passaten din skimte av "bmw-relaterte ting"???

:lol::lol::lol::lol:

5x112? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...