Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ghaaad jeg hater folk... Kranglet med en kunde her nå som ville ha en del.. Han ville ha delen som fjernet "Den rare lyden når han svingte". Jeg sa han måtte få bilen på diagnose før jeg kunne vite hva som trengtes.. Nei det kostet jo penger!! Så han krevde at jeg skulle spørre sjefen på verkstedet om hva del han trengte og finne pris og ringe han senere.. :lol:

Hva tenker dere? Skal jeg finne pris på en ny motor og ringe han? :P haha.. Er så lei slike mennesker nå..

EDIT: Dette foregikk i 40min......

Høres veldig kjent ut igrunn :P folk ass!! De skal bare ha delen de trenger, uansett hva det er, og så billig som mulig! Skal ha mest mulig rabatter. Jeg er ikke noe gateselger i banglsbanglaland altså! :P

Sent from my Ess4

Kjente meg alt for godt igjen!!!

Sent from my Ifaun using Tapatalk

Gi pris på alle forstillingsdetaljer og fåreslå at vedkommende fikser bilen etter elimineringsmetoden? Det er jo billig..

Btw; ingenting er jo værre enn en elendig kundebehandler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghaaad jeg hater folk... Kranglet med en kunde her nå som ville ha en del.. Han ville ha delen som fjernet "Den rare lyden når han svingte". Jeg sa han måtte få bilen på diagnose før jeg kunne vite hva som trengtes.. Nei det kostet jo penger!! Så han krevde at jeg skulle spørre sjefen på verkstedet om hva del han trengte og finne pris og ringe han senere.. :lol:

Hva tenker dere? Skal jeg finne pris på en ny motor og ringe han? :P haha.. Er så lei slike mennesker nå..

EDIT: Dette foregikk i 40min......

Høres veldig kjent ut igrunn :P folk ass!! De skal bare ha delen de trenger, uansett hva det er, og så billig som mulig! Skal ha mest mulig rabatter. Jeg er ikke noe gateselger i banglsbanglaland altså! :P

Sent from my Ess4

Jeg pleide aldri å spørre om rabatt... Men så oppdaget jeg at de fleste gir faktisk noe rabatt om man spør pent! Det er jo sparte penger...

Men jeg pleier som regel å takke ja takk til første rabattilbudet kundebehandler gir meg, enn å begynne å mase...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Kjørte bak en rød Opel Astra ut fra et kjøpesenter i sta. På panseret lå vedkommende sin Galaxy S3. Den ramlet av i en rundkjøring, og ble KJØRT OVER. Jeg stoppet og plukket den opp, for sjåføren så jo selvfølgelig ikke dette. Nå får jeg ikke skrudd den på pga en skjermlås... Tenkte å finne eieren, men... Knust skjerm, men fungerer fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med bmwccn medlemskapet føler jeg man får rabatt på de fleste butikker som har med bil å gjøre ;) Mekonomen, bilxtra, koed osv...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Stemmer det, sjakktrekk av meg med VACN også. 400 kroner i året, så får jeg deres blad + Autofil, og alle rabatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha litt hjelp her karar.

Min bror har nettop kjørt til Sogndal.

Å e46en med 2 liter autolat har brukt plutselig over en liter olje på svert kort tid.

Ingen ting i kjølevæske å se. Ikke noen lekkasje under motoren heller.

Ka som ksn være gale ?

Kan en se det på eksosen om det er noe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...