Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Synd om det går utover helsa. :/ Hva skjer om du hadde blitt dehydrert (som du var i grunn) og lagt inn, hadde du nekta å få i deg veske da?

Spør av ren nysgjerrighet altså!-

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Hvis man blir syk kan man avbryte fasten, og ta igjen ved senere annledning når man er frisk, etter ramadan perioden.

@Wicky: haha!

Robkill: De som opplever at solen ikke går ned under ramadanperioden eller at de opplever at solen ikke går opp så har de store lærdene i mekka bestemt at dem skal følge nærmeste storby der det fastes normalt f eks oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, jeg erfarte at all verdens lys ikke hjelper når elgen bare vil dø. Den kom løpende inn fra sida, svingte unna men traff den i hodet. Får se over skadene på bilen i morra, håper at den kan reddes i det minste :)

Varsla viltnemda, staute karer altså!

Trodde at folk fikk betalt for å rykke ut til sånt, men neida. Alt er på frivillig basis. Håper de får kjøttet i det minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, min gamle værbitte 318tds :)

Fronta med den, gikk utover pasasjersida. Værst gikk det med frontrute/tak/blinklys og og.. Glass og elghår overalt inni bilen, bra det gikk bra med min frue sånn rent bortsett fra at hun ble overøst med glass og andre ulumskheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...