Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bolter som sitter fast er noe drit, sikkert derfor wicky aldri skrur selv :D

Selv har jeg byttet seter foran i e36'n, og skal bytte rattet, men bolten sitter som juling!! Hater det, ikke kan jeg dra den mot rattlåsen heller, den knekker jo...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg slipper å skru rustne bolter og risikere rattlås knekkinger... Setter bort jobben :P

Satte E klassen på verksted på mandag... Planslipte toppen,bytta to dyser,ny fuelrail, bytta klosser foran og bak samt senket den litt ned foran... fikk den tilbake ferdig fiksa tirsdag... Helt kurant :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolter som sitter fast er noe drit, sikkert derfor wicky aldri skrur selv :D

Selv har jeg byttet seter foran i e36'n, og skal bytte rattet, men bolten sitter som juling!! Hater det, ikke kan jeg dra den mot rattlåsen heller, den knekker jo...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

begge lufte niplene bak caliperne bak knakk!! :@

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolter som sitter fast er noe drit, sikkert derfor wicky aldri skrur selv :D

Selv har jeg byttet seter foran i e36'n, og skal bytte rattet, men bolten sitter som juling!! Hater det, ikke kan jeg dra den mot rattlåsen heller, den knekker jo...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

begge lufte niplene bak caliperne bak knakk!! :@

så sinna at jeg ikke klarer å skrive ordentlig engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg slipper å skru rustne bolter og risikere rattlås knekkinger... Setter bort jobben :P

Satte E klassen på verksted på mandag... Planslipte toppen,bytta to dyser,ny fuelrail, bytta klosser foran og bak samt senket den litt ned foran... fikk den tilbake ferdig fiksa tirsdag... Helt kurant :P

Helt kurrant å få det gjort, men prisen derimot? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ BEGYNNER JEG Å BLI MØKK LEI RUSTE BOLTER O.L SOM ALDRI VIL LØSNE SÅ MAN MÅ BRUKE FLERFOLDIGE TIMER PÅ Å FINNE UT AV HVORDAN I HELVETE MAN SKAL FÅ LØSNET DET!!!

Det var dagens utblås.. håper forøvrig at E30n er ferdig i morgen!

helvette med to "T" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey lite å gjøre på jobb, så driver å funderer på å oppgradere litt på kameraet mitt..

Har et Nikon D3100 kamera. Er det noe å anbefale for å ta bedre bilder? I hovedsak bil, men også litt natur og folk.. Veldig variert med andre ord.. :) Aller helst ikke for dyrt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ BEGYNNER JEG Å BLI MØKK LEI RUSTE BOLTER O.L SOM ALDRI VIL LØSNE SÅ MAN MÅ BRUKE FLERFOLDIGE TIMER PÅ Å FINNE UT AV HVORDAN I HELVETE MAN SKAL FÅ LØSNET DET!!!

Det var dagens utblås.. håper forøvrig at E30n er ferdig i morgen!

helvette med to "T" ;)

Er faktisk rett med helvete :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ BEGYNNER JEG Å BLI MØKK LEI RUSTE BOLTER O.L SOM ALDRI VIL LØSNE SÅ MAN MÅ BRUKE FLERFOLDIGE TIMER PÅ Å FINNE UT AV HVORDAN I HELVETE MAN SKAL FÅ LØSNET DET!!!

Det var dagens utblås.. håper forøvrig at E30n er ferdig i morgen!

helvette med to "T" ;)

Er faktisk rett med helvete :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Nei nei, 3 t'r og z til slutt!

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey lite å gjøre på jobb, så driver å funderer på å oppgradere litt på kameraet mitt..

Har et Nikon D3100 kamera. Er det noe å anbefale for å ta bedre bilder? I hovedsak bil, men også litt natur og folk.. Veldig variert med andre ord.. :) Aller helst ikke for dyrt..

Kjøp en godt objektiv :) Jeg har en 28-300mm som jeg synes fungerer svært godt til allaround-foto.

Få`s kjøpt brukt til rundt 4000kr, nytt til 6-7000kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...