Tzunami Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Bolter som sitter fast er noe drit, sikkert derfor wicky aldri skrur selv Selv har jeg byttet seter foran i e36'n, og skal bytte rattet, men bolten sitter som juling!! Hater det, ikke kan jeg dra den mot rattlåsen heller, den knekker jo... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
wicky124 Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Godt jeg slipper å skru rustne bolter og risikere rattlås knekkinger... Setter bort jobben Satte E klassen på verksted på mandag... Planslipte toppen,bytta to dyser,ny fuelrail, bytta klosser foran og bak samt senket den litt ned foran... fikk den tilbake ferdig fiksa tirsdag... Helt kurant
VegarVS Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Bolter som sitter fast er noe drit, sikkert derfor wicky aldri skrur selv Selv har jeg byttet seter foran i e36'n, og skal bytte rattet, men bolten sitter som juling!! Hater det, ikke kan jeg dra den mot rattlåsen heller, den knekker jo... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 begge lufte niplene bak caliperne bak knakk!! :@
VegarVS Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Bolter som sitter fast er noe drit, sikkert derfor wicky aldri skrur selv Selv har jeg byttet seter foran i e36'n, og skal bytte rattet, men bolten sitter som juling!! Hater det, ikke kan jeg dra den mot rattlåsen heller, den knekker jo... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 begge lufte niplene bak caliperne bak knakk!! :@ så sinna at jeg ikke klarer å skrive ordentlig engang!
Tzunami Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Godt jeg slipper å skru rustne bolter og risikere rattlås knekkinger... Setter bort jobben Satte E klassen på verksted på mandag... Planslipte toppen,bytta to dyser,ny fuelrail, bytta klosser foran og bak samt senket den litt ned foran... fikk den tilbake ferdig fiksa tirsdag... Helt kurant Helt kurrant å få det gjort, men prisen derimot?
wicky124 Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Ikke så avskrekkende...endte opp på 6000kr ink deler...
Xavi0n Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 NÅ BEGYNNER JEG Å BLI MØKK LEI RUSTE BOLTER O.L SOM ALDRI VIL LØSNE SÅ MAN MÅ BRUKE FLERFOLDIGE TIMER PÅ Å FINNE UT AV HVORDAN I HELVETE MAN SKAL FÅ LØSNET DET!!!Det var dagens utblås.. håper forøvrig at E30n er ferdig i morgen! helvette med to "T"
Julianv Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Okey lite å gjøre på jobb, så driver å funderer på å oppgradere litt på kameraet mitt.. Har et Nikon D3100 kamera. Er det noe å anbefale for å ta bedre bilder? I hovedsak bil, men også litt natur og folk.. Veldig variert med andre ord.. Aller helst ikke for dyrt..
Haukefer Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 NÅ BEGYNNER JEG Å BLI MØKK LEI RUSTE BOLTER O.L SOM ALDRI VIL LØSNE SÅ MAN MÅ BRUKE FLERFOLDIGE TIMER PÅ Å FINNE UT AV HVORDAN I HELVETE MAN SKAL FÅ LØSNET DET!!!Det var dagens utblås.. håper forøvrig at E30n er ferdig i morgen! helvette med to "T" Er faktisk rett med helvete Sent from my iPad using Tapatalk HD
wicky124 Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 say what? :S garantisak da eller? Kjennskaper i bransjen
Jordfræsar Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 NÅ BEGYNNER JEG Å BLI MØKK LEI RUSTE BOLTER O.L SOM ALDRI VIL LØSNE SÅ MAN MÅ BRUKE FLERFOLDIGE TIMER PÅ Å FINNE UT AV HVORDAN I HELVETE MAN SKAL FÅ LØSNET DET!!!Det var dagens utblås.. håper forøvrig at E30n er ferdig i morgen! helvette med to "T" Er faktisk rett med helvete Sent from my iPad using Tapatalk HD Nei nei, 3 t'r og z til slutt! Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Jørgen Lie Skrevet Juli 26, 2013 Skrevet Juli 26, 2013 Okey lite å gjøre på jobb, så driver å funderer på å oppgradere litt på kameraet mitt..Har et Nikon D3100 kamera. Er det noe å anbefale for å ta bedre bilder? I hovedsak bil, men også litt natur og folk.. Veldig variert med andre ord.. Aller helst ikke for dyrt.. Kjøp en godt objektiv Jeg har en 28-300mm som jeg synes fungerer svært godt til allaround-foto. Få`s kjøpt brukt til rundt 4000kr, nytt til 6-7000kr
Anbefalte innlegg