Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

E82.... coupeen av 1ern? De er litt rare synes jeg.... Kanskje like greit at de er sjeldne..hmm...

Elsker å senke bil med luftfjæring :)

Har forresten megauflaks med s-klassen...Forrige gang kjøper kom for å hente den så hadde plutselig abs-sensoren defekt (servo gir abs esp etc defekt)...andre gangen var luftbelgen bak defekt... denne gangen var det plutselig lekkasje fra bensinrør...

Akkurat nå hater jeg s-klassen...

Skrevet
wicky124:

Du som skal ha RC bil til drifting vil jeg anbefale deg HPI Sprint 2 dette er en fin nybegynnerbil som funker fett for og ha det artig.

Tamia TT-01 er også et alternativ, men denne er MYE mer jalla en det en sprint 2 er.

Begge bilene er i det billige siktet og funker fint nok for kun og ha det moro innimellom.

Vil dog anbefale Sprint 2, da kommer du til og få mye mer glede av bilen kontra en TT-01.

Husk også og bruke T-drift dekk, siden det er derfor du får bilen til og drifte.

Li-Po batterier er også og anbefale samt og ha en børsteløs motor på pga bedret effekt.

Er kjedelig da bilen ikke orker og ta litt lange svinger på sladd for at det ikke er nok power

http://www.absolutthobby.no er et fint sted og starte

Ble anbefalt Tamiya tt01 driftspec av en kompis...kjørte den i går og med 4wd så var den ganske så artig... Har Hpi sprint rwd bare`?

Kun 4wd som gjelder. så er 4wd på sprint også.

MEN! Du får biler (høyere opp i pris vel og merke) som har countersteer, dette kan justeres som du vil, men 1,5, 1,8, 2 er vanlig

Det vil da si at bakhjulene går 1,5, 1,8 eller 2 ganger rundt før framhjulene har gått 1 runde.

Dette er mye vanskeligere og kjøre med, og tro meg det er vanskelig, selv om jeg har kjørt NM runder og show rundt om så er det fortsatt mye vanskeligere en kun enkel 4wd.

Skrevet

Da er TT-01 driftspec greit nok :)

Billig bil, men husk at en evt kontroll, lader og batterier kommer i tillegg om du ikke får med dette som en pakke :)

Skrevet
E82.... coupeen av 1ern? De er litt rare synes jeg.... Kanskje like greit at de er sjeldne..hmm...

Har forresten megauflaks med s-klassen...Forrige gang kjøper kom for å hente den så hadde plutselig abs-sensoren defekt (servo gir abs esp etc defekt)...andre gangen var luftbelgen bak defekt... denne gangen var det plutselig lekkasje fra bensinrør...

Ja det er den ja! Men ærlig svar det, og vi har nok ikke samme smak på biler ;) Jeg er ikke noe fan av MB og spesielt interiøret samt BMW E65/E66/E67/E68 som du liker! Sistnevnte synes jeg er rare og spesielt rompestumpen.

Men skal være ærlig på at MB's nye a klasse med AMG stylingen er stilig både utvendig og innvendig.

Skrevet
Da er TT-01 driftspec greit nok :)

Billig bil, men husk at en evt kontroll, lader og batterier kommer i tillegg om du ikke får med dette som en pakke :)

Ja var den jeg prøvde i går og den var lættis og helt ok..og rask nok for mitt bruk :P

Skrevet

Ja det er den ja! Men ærlig svar det, og vi har nok ikke samme smak på biler ;) Jeg er ikke noe fan av MB og spesielt interiøret samt BMW E65/E66/E67/E68 som du liker! Sistnevnte synes jeg er rare og spesielt rompestumpen.

Men skal være ærlig på at MB's nye a klasse med AMG stylingen er stilig både utvendig og innvendig.

Alle liker E68..sjuer med hydrogen?

Men ja... Folk har forskjellig smak..Synes 1er coupe ser noe mistilpasset ut..Den er fet med m-pakke etc (som de fleste bimmere) men er noe som mangler...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...