Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jobba lenge lenge med å få båten min klar for sjøen nå.. Kjøpte den billig, i elendig forfatning.. Har støpt glassfiber, lekt skipselektriker, samt møbelsnekker osv ...

Endelig var dagen her for å sjøsette, etter en god innspurt idag! Huka båten på bilen, var i kjempehumør! Kom ned til sjøen, der var det skikkelig fjære.. Fikk ikke satt ut båten med andre ord, men blir sittende noen timer til floa kommer...

zatu8yzy.jpg

Sent from my boat using Tapatalk 2

Skrevet

Idag har jeg pimpa opp en citroen ax med stickerbomb , gule lys, lakka felger , polert den , den er rød eller var rosa nå er den rød.

Er en kompis sin da , men var gøy å se hvor lite som skulle til.

Nå blir det takstativ og treski som blir neste på lista.

Skrevet
Oh, nedvask av lugar, godmusikk på MAC`en og virkelig klar for 3 uker fri om en liten time, etter 11 dagers jobb 8)

Litt misunnlig :(

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

To dødsulykker i den lille byen Elverum på drøye to timer i dag. Den første kom jeg nokså rett oppi, hvor en semitrailer drepte en syklist på et felt. Jeg kikket under semitraileren og så en presenning full av blod og halve sykkelen stakk utenfor. Ikke særlig pent, og syklisten var i 20-årene så han kjenner jeg til antakeligvis. Den andre dødsulykken var en tømmerbil mot bil...

517101401.jpg

2283517015.jpg

Under presenningen og semitraileren der måtte jeg kikke da jeg kjørte forbi. Ryktene går om at traileren kjørte over hodet på vedkommende så det sprakk...

Skrevet
Hehe, siste du tenkte på eller ? :D

Klokka 01:00 er det Flo btw :-)

Haha, jaaa, var bare ivrig på å få den ut! Gikk fint i 10-tia, kjekt med båt!

evu6avun.jpg

Sent from my bed using Tapatalk 2

Skrevet
To dødsulykker i den lille byen Elverum på drøye to timer i dag. Den første kom jeg nokså rett oppi, hvor en semitrailer drepte en syklist på et felt. Jeg kikket under semitraileren og så en presenning full av blod og halve sykkelen stakk utenfor. Ikke særlig pent, og syklisten var i 20-årene så han kjenner jeg til antakeligvis. Den andre dødsulykken var en tømmerbil mot bil...

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Under presenningen og semitraileren der måtte jeg kikke da jeg kjørte forbi. Ryktene går om at traileren kjørte over hodet på vedkommende så det sprakk...

Hørte om den siste der, stygg sak.

Var vist ikke i 100% god stand den lastebilen heller

Skrevet

bah må visst levere leiebilen i dag... :P får sikkert ikke forsikringspengene før langt uti neste uke om jeg er heldig.

vil ha bil NÅ!

Skrevet

[ Bilde ]

[ Bilde ]

:shock: ikke særlig det der altså.. å miste livet i trafikken i Norge... her som vi er så få mennesker og man må gjennom en del for å få lappen.. Er mange tilkak som skulle ha blitt iverksatt for lenge siden blant annet: -strengere krav til utenlandske kjøretøy som skal transportere varer i Norge

-Bedre veier, ikke bare bedre asfalt men også bedre midskiller, skilting osv

+++

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...