noekult Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 wicky wicky, du har ikke råd til pensko men velger å kjøpe deg enda en bil når bilparken allerede er 4 biler stor? Grattis med dagen som var forresten! Gammern! Nekter å bruke 4tusen på pensko.. Og jeg har midtlivskrise for tiden...derfor...S-klassen er solgt btw...E klassen erpå finn... og c-klassen kommer på finn iløpet av uken... Og alle bilene er sånn "fornuftige biler"...ikke sånn "jeg skal ta meg en ekstra omvei hjem".. Og jo takktakk...Bursdager er artige Høres ut som en bra plan! Aldri skjønt poenget med både E- OG S-klasse... Og C i tillegg, whaat... En Tesla S og en Z3 M Roadster er det du trenger (hvis du er villig til å utsette skokjøpene dine ) Gratulerer fra meg og (for dagen som var?)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Uansett gamle feider... en bursdagshilsen skal du ha Wicky. Gratulerer med de 30 (eller er det 31?)... hehe takktakk Er 31...men regner meg selv som 21.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 wicky wicky, du har ikke råd til pensko men velger å kjøpe deg enda en bil når bilparken allerede er 4 biler stor? Grattis med dagen som var forresten! Gammern! Nekter å bruke 4tusen på pensko.. Og jeg har midtlivskrise for tiden...derfor...S-klassen er solgt btw...E klassen erpå finn... og c-klassen kommer på finn iløpet av uken... Og alle bilene er sånn "fornuftige biler"...ikke sånn "jeg skal ta meg en ekstra omvei hjem".. Og jo takktakk...Bursdager er artige Høres ut som en bra plan! Aldri skjønt poenget med både E- OG S-klasse... Og C i tillegg, whaat... En Tesla S og en Z3 M Roadster er det du trenger (hvis du er villig til å utsette skokjøpene dine ) Gratulerer fra meg og (for dagen som var?)! Jg liker masse biler...og får man gode tilbud så må man jo si ja Men ja... Tesla og ferrari...da er man klare... Takk for gratulasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Nå var det jo du som starta. Uansett, lite interessert i å bruke tid på deg, så dette blir siste innlegget mitt til deg! Er herved Fredrik-ferdig her på bimmers! eeh..javel! La meg friske opp minnet ditt litt.... Z3 2,0I Med firer så "dør" du litt innvendig hver gang du starter Dette strev jeg, mitt råd hvis du skulle ha Z3 var å kjøpe med sekser for godlyden sin skyld. Det med at man dør litt innvendig hver gang man starter en firer var ett argument for sekserene mer tiltalende lydbilde, IKKE noe med at jeg ønsket død og fordervelse over deg på noen som helst måte Men det er gledelig å høre at du er ferdig med oss Fredriker, så slipper vi kanskje mye unødvendigheter i framtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Ikke en dag uten en god krangel i tulletråden. Heller ta dere en titt her http://uberhumor.com/daily-afternoon-ch ... ictures-54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 skal du selge 316 igjen dirty?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Ser ut til at det heller mot z3.. siden jeg allerede har tre vanlige biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Ser ut til at det heller mot z3.. siden jeg allerede har tre vanlige biler... Gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hvor mye ville noe sånt komt på norske skilter mon tro? http://www.blocket.se/vasterbotten/Bmw_ ... ca=1_4&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hvor mye ville noe sånt komt på norske skilter mon tro? http://www.blocket.se/vasterbotten/Bmw_ ... ca=1_4&w=3 290.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Hvor mye ville noe sånt komt på norske skilter mon tro? http://www.blocket.se/vasterbotten/Bmw_ ... ca=1_4&w=3 Noe slikt? Kalkulator finnes på tollvesenet sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Ja fant det ut. Dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Då kjøpe du heller M3'en min for noen kroner ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Noen andre som ser Breaking Bad her? Siste episode, herregud! OMG OMG OMG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 så litt av den i går..var booring så jeg gikk og la meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg