Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som kan være feil med sidespeilet på passasjersiden og automatiske vippinga i revers. Etter at man har satt den i revers og rygga litt, deretter setter den i drive/park går speilet ikke tilbake til korrekt posisjon. Den speiler bildet til himmels :/ Etterpå må man da justere igjen, hjelper ikke om bryteren er "låst" mot høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok sin tid.. Hopper liksom mye frem og tilbake. Får beskjed om 1 time, så 3 timer, så 45 min, så 1 time, så 30 min, så 1 min og hoppet opp til 2 min. Nå står den på "forbereder oppdatering.

Tror jeg tar å oppdaterer madammen sin, dattera sin, ipad'n og iPod'n i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiler ved aktivering her hos meg... mister kontakten med iTunes store. På telefon og via iTunes ;/

Kult med iPhone?

Jaja, gjør meg ikke stort sånn sett. Vet hva jeg går til når flere millioner gjør akkurat det samme nå! En del av moroa ;)

Fikla med en Nexus 7 v2 i dag, de kommer seg ;) (dog ikke helt problemfri).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiler ved aktivering her hos meg... mister kontakten med iTunes store. På telefon og via iTunes ;/

Kult med iPhone?

Går så greit så. Ser på Home & Away mens iPhonen oppdaterer seg. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på med samme prosjektet!

Itunes måtte oppdatere til siste versjon (ca. 100mb)

Det tok ca 40min.

Selve iFruit-oppdateringen har holdt på en time og det står at det er 20min igjen.

Prøvde via telefonen først, men fikk feilkode, så det ble via PC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...