Julianv Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Når vi først har snakket så mye om iOS7.. http://news.sky.com/story/1145439/water ... ers-fooled SKYNDT DERE Å PRØV! hahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Enkelte sto langt bak i køen når hjerneceller ble utdelt altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Ja.. Noen folk skylder faktisk IQ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Er det like dyrt å sende Apple Tven på rep får å bytte hdmi inngangen enn å bare kjøpe ny ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Jeg bytter selskap ofte...og pruter til jeg blir lei..også pruter jeg litt til...og jeg får alltid ting igjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Ja men folk er jo redd for Wicky Balboa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 GaleWicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Hørt om kasim bæder?? jeg er WICKY KÆÆÆZER!!! hahahaha Men fra spøk til alvor... Jeg skal hente meg en Think i helgen..til en meget lav pris... Noen som har no deler å donere til den? Tenkte en leppe foran, skjermbreddere og no felger (4x108) som jeg kan få billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Hahaha værste er at jeg tviler ikke på at du skal pimpe den opp heller Wicky Kæææzer i en pimped out Think! blir nok ikke noe mafiapris her heller mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Skal til Pakistan neste år tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Hahaha værste er at jeg tviler ikke på at du skal pimpe den opp heller Wicky Kæææzer i en pimped out Think! blir nok ikke noe mafiapris her heller mister vel... den vekker nok like mye oppmerksomhet som sjuern min...på godt og vondt Men tenk... senk, noen kule bbs-aktige felger 8x16, skjermbreddere fra golf...golf GTI leppe foran under fangern.. og jeg har den kuleste billig-elbilen i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 True story man! hadde vært litt gøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Skal til Pakistan neste år tror jeg...[ Bilde ] I Thinken da eller? hvorfor Think? gi meg noen annen grunn en at den er billig å drift og smart bybil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Tysker i E32 som har kjørt fra europa til Pakistan...lættis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Skal til Pakistan neste år tror jeg...[ Bilde ] I Thinken da eller? hvorfor Think? gi meg noen annen grunn en at den er billig å drift og smart bybil.. Har jo stasjonsvogna fremdeles...Men jeg bruker 2000kr i bommen pr mnd..pluss 4k i diesel ca... og står ca 1time totalt i kø pr dag... Så enten tar jeg toget til jobb hver dag...eller El-bil...og da er valget ganske enkelt... Og nei vi skal nok fly til Pakistan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg