Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal gjøre det! Tror jeg har en film liggende når vi kjørte over 3GSen hennes også.

Den tålte 4 runder, og så måtte vi snu glasset ned mot bakken og legge en sten under.

Den telefonen har vi som pynt i stuen.

2. iPhone jeg har (4s og 5). Begge har hatt irriterende feil og problemer etter få måneder. 5 holdt i 9 måneder før knappen røk og den henger seg opp. I dag har jeg ikke dekning i det hele tatt. Har prøvd å kjøre rundt omkring for å sende min far en sms. Og så får jeg ikke slått den av og på, pga knappen. Må vente til den går tom for strøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en Nokia 8800 som ble ødelagt (software tull, ingen dekning, dårlig batteritid osv.) og den kjørte vi over med bakhjul i min gamle Subaru Legacy... Telefonen ville ikke dø/knuse :P Vi åpnet skjermen sånn at telefonen kunne knekke i midten og da gav den opp etter 3. overkjøringen :P

Hvorfor er det så gøy å ødelegge ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det! Tror jeg har en film liggende når vi kjørte over 3GSen hennes også.

Den tålte 4 runder, og så måtte vi snu glasset ned mot bakken og legge en sten under.

Den telefonen har vi som pynt i stuen.

2. iPhone jeg har (4s og 5). Begge har hatt irriterende feil og problemer etter få måneder. 5 holdt i 9 måneder før knappen røk og den henger seg opp. I dag har jeg ikke dekning i det hele tatt. Har prøvd å kjøre rundt omkring for å sende min far en sms. Og så får jeg ikke slått den av og på, pga knappen. Må vente til den går tom for strøm.

Bare hukk av 4G så slipper du det problemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kast den hardt i bakken...

Det funker, men kan fort bli dyrt.

Noen som vet om det går an å slå av iPhone, uten knappen?

Jeg har funnet ut at det er en app som heter SBsettings, men den er fra cydia og til jailbreakede telefoner (kan omgåes)

http://hints.macworld.com/article.php?story=20130719125942487

Her har du litt hjelp som skal fungere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hukk av 4G så slipper du det problemet

Jeg har tele2, eneste alternativ er 3G, som alltid står på.

Og selv 3G dekningen er elendig utenfor bergen sentrum. Når jeg surfer på mobildata, går det svintregt og får stort sett kun "E".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tele2, eneste alternativ er 3G, som alltid står på.

Og selv 3G dekningen er elendig utenfor bergen sentrum. Når jeg surfer på mobildata, går det svintregt og får stort sett kun "E".

Funker bare for 5eren desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det har jeg prøvd mange ganger du! :)

Jeg gikk på innstillinger - tilgjengelighet og så slo jeg av/på halvfet tekst. Da slo den seg av og på for å registrere endringen. Gjorde det kanskje 20 ganger, fortsatt ingen dekning.

Men jeg gikk opp til de i overetasjen og lånte en synål, da fikk jeg poppet ut simkortet, gnikket litt og satt det inn igjen. Da fikk jeg hele 1 strek/prikk med dekning (Når jeg gikk utenfor)

Fikk hvert fall sendt meldingen til min far.

MEN jeg sendte mail til tele2 og spurte hva de skulle ha for å si opp abonnementet 2-3 måneder for tidlig, for dette dritet her, gidder jeg ikke mer.

Får vente i spenning på hva som skjer. Håper det er en ny telefon på vei ila oktober :) Vurderer Xperia Z1 som akkurat kom/kommer. Etterkommeren til Z og ZR. Det er jo også kommet en Z ultra, men den er megasvær/nettbrettaktig. Det blir hvert fall min første andriod. Har bare hatt oldschool og HTC HD2 med win, samt 2 iOS på rad nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innstillinger - generelt - nullstill - nullstill nettverksinnstillinger

Da går den av og på igjen. Måtte gjøre dette i dag. Praktisk å bli låst ut fra nye PC'en (som er stappfull etter bare to dager pga knøttliten SSD-disk) pga feil passord, og samtidig se at eg hadde null tjeneste på mobilen. Dette når eg var telefonvakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytrykkspyler, hva ser man etter der? Liter i timen eller bar? Hvor mye er evt bra? Tenker på en jeg kun kommer til å bruke til å vaske bilen og sånnt med, så litt futt iden kan jo ver greit :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...