Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Haha. Jeg og samboeren har avtale om at vi skal rygge over den i desember. Da løper abonnementet mitt ut og jeg ditcher apple. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Husk å lage film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Skal gjøre det! Tror jeg har en film liggende når vi kjørte over 3GSen hennes også. Den tålte 4 runder, og så måtte vi snu glasset ned mot bakken og legge en sten under. Den telefonen har vi som pynt i stuen. 2. iPhone jeg har (4s og 5). Begge har hatt irriterende feil og problemer etter få måneder. 5 holdt i 9 måneder før knappen røk og den henger seg opp. I dag har jeg ikke dekning i det hele tatt. Har prøvd å kjøre rundt omkring for å sende min far en sms. Og så får jeg ikke slått den av og på, pga knappen. Må vente til den går tom for strøm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg hadde en Nokia 8800 som ble ødelagt (software tull, ingen dekning, dårlig batteritid osv.) og den kjørte vi over med bakhjul i min gamle Subaru Legacy... Telefonen ville ikke dø/knuse Vi åpnet skjermen sånn at telefonen kunne knekke i midten og da gav den opp etter 3. overkjøringen Hvorfor er det så gøy å ødelegge ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Skal gjøre det! Tror jeg har en film liggende når vi kjørte over 3GSen hennes også. Den tålte 4 runder, og så måtte vi snu glasset ned mot bakken og legge en sten under. Den telefonen har vi som pynt i stuen. 2. iPhone jeg har (4s og 5). Begge har hatt irriterende feil og problemer etter få måneder. 5 holdt i 9 måneder før knappen røk og den henger seg opp. I dag har jeg ikke dekning i det hele tatt. Har prøvd å kjøre rundt omkring for å sende min far en sms. Og så får jeg ikke slått den av og på, pga knappen. Må vente til den går tom for strøm. Bare hukk av 4G så slipper du det problemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Det er gøy å være gutt! Tålte utrolig mye, ja! Men detter de ned fra bordet eller ut av lommen og på asfalten, ja da skal de knuse. Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Kast den hardt i bakken... Det funker, men kan fort bli dyrt. Noen som vet om det går an å slå av iPhone, uten knappen? Jeg har funnet ut at det er en app som heter SBsettings, men den er fra cydia og til jailbreakede telefoner (kan omgåes) http://hints.macworld.com/article.php?story=20130719125942487 Her har du litt hjelp som skal fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 noekult... Gamle alfaer: http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=12799 noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Bare hukk av 4G så slipper du det problemet Jeg har tele2, eneste alternativ er 3G, som alltid står på. Og selv 3G dekningen er elendig utenfor bergen sentrum. Når jeg surfer på mobildata, går det svintregt og får stort sett kun "E". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg har tele2, eneste alternativ er 3G, som alltid står på. Og selv 3G dekningen er elendig utenfor bergen sentrum. Når jeg surfer på mobildata, går det svintregt og får stort sett kun "E". Funker bare for 5eren desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jeg har iPhone 5! Edit: Min mor har også 5. Hun har telenor, og der er det 4G eller LTE eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Sett i flymodus og tilbake igjen.. Funket på damen sin gamle 4S når dekningen datt ut.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Å det har jeg prøvd mange ganger du! Jeg gikk på innstillinger - tilgjengelighet og så slo jeg av/på halvfet tekst. Da slo den seg av og på for å registrere endringen. Gjorde det kanskje 20 ganger, fortsatt ingen dekning. Men jeg gikk opp til de i overetasjen og lånte en synål, da fikk jeg poppet ut simkortet, gnikket litt og satt det inn igjen. Da fikk jeg hele 1 strek/prikk med dekning (Når jeg gikk utenfor) Fikk hvert fall sendt meldingen til min far. MEN jeg sendte mail til tele2 og spurte hva de skulle ha for å si opp abonnementet 2-3 måneder for tidlig, for dette dritet her, gidder jeg ikke mer. Får vente i spenning på hva som skjer. Håper det er en ny telefon på vei ila oktober Vurderer Xperia Z1 som akkurat kom/kommer. Etterkommeren til Z og ZR. Det er jo også kommet en Z ultra, men den er megasvær/nettbrettaktig. Det blir hvert fall min første andriod. Har bare hatt oldschool og HTC HD2 med win, samt 2 iOS på rad nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 innstillinger - generelt - nullstill - nullstill nettverksinnstillinger Da går den av og på igjen. Måtte gjøre dette i dag. Praktisk å bli låst ut fra nye PC'en (som er stappfull etter bare to dager pga knøttliten SSD-disk) pga feil passord, og samtidig se at eg hadde null tjeneste på mobilen. Dette når eg var telefonvakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Høytrykkspyler, hva ser man etter der? Liter i timen eller bar? Hvor mye er evt bra? Tenker på en jeg kun kommer til å bruke til å vaske bilen og sånnt med, så litt futt iden kan jo ver greit Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg