316 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Brille er så fantastisk bra... Helt annen klasse enn Nydalen, for eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Nydalen er forferdelig, ,men det er brille også. en slager en gang i blandt men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Synes du Brille er forferdelig? Ikke enig i det! Eia er konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Er ikke godt å si hvor lenge den blir i mitt eie, har en tendens til å bytte etter 6-10 mnd Går markedet tregt for tiden eller? Hehe, da selger du den til meg for 159 000 om 10 måneder da Ja markedet går utrolig tregt hvis du ikke vil selge til "gi bort" pris, en kompis prøvde å selge sin E60 530d pga studier. Etter 6 måneder og nesten 60 000 kr i nedgang på prisen så ga ham opp og heller beholder bilen, grei studentbil forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hehe, da selger du den til meg for 159 000 om 10 måneder da Ja markedet går utrolig tregt hvis du ikke vil selge til "gi bort" pris, en kompis prøvde å selge sin E60 530d pga studier. Etter 6 måneder og nesten 60 000 kr i nedgang på prisen så ga ham opp og heller beholder bilen, grei studentbil forøvrig Haha, who knows Vært helt stille rundt salget av din også? Det er ofte lett å brenne inne med motorsterke biler i denne klassen hvis man ikke vil selge den langt under de andre på markedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Jaja, da var jeg eier av en e90 330i..! E90 nr 3 Kjøpte du Dan sin eller? Ser prisen på den har blitt relativt grei i det siste! Sikkert en veldig kjekk bil, men vil tro du har planer om mtech og blackline osv? Fint kjørt er den iallefall, og verdifallet kontra det han betalte, er helt enormt ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Kjøpte du Dan sin eller? Ser prisen på den har blitt relativt grei i det siste! Sikkert en veldig kjekk bil, men vil tro du har planer om mtech og blackline osv? Fint kjørt er den iallefall, og verdifallet kontra det han betalte, er helt enormt ;P Stemmer det, har falt noe helt sinnsykt de to åra han har hatt den! Når det kommer til modifikasjoner, så får jeg se til våren. Men det blir ihvertfall senk og BBS RS2 felger Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Haha, who knows Vært helt stille rundt salget av din også? Det er ofte lett å brenne inne med motorsterke biler i denne klassen hvis man ikke vil selge den langt under de andre på markedet.. Andre gangen jeg annonserer den nå, men jeg vet jeg har lagt den litt for høyt så jeg klager ikke. Må ikke selge så jeg har ikke hastverk, men går den så er jeg heldig og beholder jeg den litt til så blir jeg ikke akkurat lei meg Hadde nok vært lettere å selge en 320d ja, er jo liksom det folk flest ser etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hvor mye verdifall snakker vi om over her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hvor mye verdifall snakker vi om over her? Prater om godt over 200 000kr på to år... Jeg mener iallefall det er et solid verditap når bilen allerede var noen år da forrige eier kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Huff. Hvis min E90 følger samme verditap så skal den være verdt ca 120.000 Jeg kjøpte min 320D for 235.000,- i 2012. Da er det ganske sykt at man et år senere får en godt utstyrt 330i for 60.000,- mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Andre gangen jeg annonserer den nå, men jeg vet jeg har lagt den litt for høyt så jeg klager ikke. Må ikke selge så jeg har ikke hastverk, men går den så er jeg heldig og beholder jeg den litt til så blir jeg ikke akkurat lei meg Hadde nok vært lettere å selge en 320d ja, er jo liksom det folk flest ser etter Ja, skjønner. 320d er såklart det "vanlige" folk ser etter. Jeg nekter å kjøpe meg en 3-serie med firerdiesel igjen, det må isåfall være et godt kjøp. Har man først hatt sekser, så er det gjort! Ble nesten litt satt ut når jeg fant ut hvor mye eiern før meg hadde tapt på denne bilen E90 har falt mye i pris i det siste, men dette var vel et unntak, det er ihvertfall det jeg satser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Prater om godt over 200 000kr på to år... Jeg mener iallefall det er et solid verditap når bilen allerede var noen år da forrige eier kjøpte den Villt med så mye tap på en 3-er som er noen år gammel fra før. Se på 7-serien også, F01 har hundretusener i tap i året! Nyere BMW eierskap gir ny mening til uttrykket "koster å være kar!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Jepp, spesielt ekstremt siden det er en 3-serie! 7-serie er jo forståelig, og de som kjøper nyere 7-serie bryr seg gjerne ikke om "småpenger" heller vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 lurte på å selge min og kjøpte 5seriehttp://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=38866391&folderId=874930må vel legge den en 100 tusen mer ned i pris fra i fjor når jeg kjøpte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg