Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er lei meg nå. E28en ble kræsjet av lillebror for en liten stund siden. Var akkurat hos skadetakstverksted og skadene er mer enn bilens verdi så den blir kondemnert.

Ble nesten på gråten i sted. Den bilen fortjente å leve til den ble pensjonist (veteran).

Aww man, sucks...

Smekk på lanken til lillebror fra meg!!

Nei, synd dette her, syntes jeg så den på Helsfyr istad faktisk?

Uansett, legg den ut for salg til vrakpant og få noen med lyst til et prosjekt få kjøpe den i første omgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigerfaren min kom på besøk i sta, ene katta klikka i vinkel. Løp inn på soverommet og ble borte. Etter at han hadde reist sto hu i døra og kikket mot stua og knurret... Tror han hadde med seg noen som vi ikke så! Normalt sett er begge kattene veldig glad i han! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre med spottene i taket mitt? :P De er ikke innebygd eller noe, Men når jeg spiller litt musikk så tar punch bassen knekken på pærene på spotten :P Er litt lei og kjøpe pærer til nesten 80 spenn hver gang jeg spiller litt musikk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere oppdrag på Gta V og bare 65 %, hva gjør jeg nå? :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Gå online. Spilte onlineoppdrag i natt, var ganske artig faktisk... Spilte med noen kompiser, først skulle vi drepe en mcbande, hente narkotika og kjøre det til et sted uten å bli drept. Så ble vi bare to, og da byttet vi på å være hunter og runner med bil og fly. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeah... :P

Lista over mat jeg må prøve blitt litt kortere nå, satser på å finne hai-og krokodillekjøtt i løpet av året :o:P

Jeg var i en litt spesiell sjappe i sverige for en uke siden , om du er inntresert er det å få kjøpt : 

Korokodilefile 

Strustefile

Pytonorm

Strusestek 

og ja , kjøttet så veldig rart ut !!! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen flere oppdrag på Gta V og bare 65 %, hva gjør jeg nå? :P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

etter mye banning og ringt til alle har jeg kommet meg til 70% , nå finner jeg ingen ting , og stopper opp og snakker med og tar oppdrag som kommer opp mens jeg kjører , % går ikke opp mer ..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...