wicky124 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Koster deg vel 15lapper å få den fin igjen mest sannsynlig...kanskje like greit å få tilbake vraket og selge den for en liten sum til noen som kan reparere den selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Dårlig husk her jeg sitter! Men hadde ikke E39 Mindre nav-diameter enn andre bmwer? Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 større på E39. 74.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 ÆÆÆSJ! Hadde time for service hos Jæger Kokstad i dag klokken 12.30. Våknet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 større på E39. 74.1Takk!! Hva er vanlig dim da?Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Jeg er lei meg nå. E28en ble kræsjet av lillebror for en liten stund siden. Var akkurat hos skadetakstverksted og skadene er mer enn bilens verdi så den blir kondemnert. Ble nesten på gråten i sted. Den bilen fortjente å leve til den ble pensjonist (veteran). Aww man, sucks... Smekk på lanken til lillebror fra meg!! Nei, synd dette her, syntes jeg så den på Helsfyr istad faktisk? Uansett, legg den ut for salg til vrakpant og få noen med lyst til et prosjekt få kjøpe den i første omgang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Takk!! Hva er vanlig dim da? Sent from my Ifaun using Tapatalk Stortsett alle har vel 72,5 tror jeg det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Svigerfaren min kom på besøk i sta, ene katta klikka i vinkel. Løp inn på soverommet og ble borte. Etter at han hadde reist sto hu i døra og kikket mot stua og knurret... Tror han hadde med seg noen som vi ikke så! Normalt sett er begge kattene veldig glad i han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 noen som har noe forslag til hva jeg kan gjøre med spottene i taket mitt? De er ikke innebygd eller noe, Men når jeg spiller litt musikk så tar punch bassen knekken på pærene på spotten Er litt lei og kjøpe pærer til nesten 80 spenn hver gang jeg spiller litt musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Ingen flere oppdrag på Gta V og bare 65 %, hva gjør jeg nå? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Led pærer.. og ro ned volumet.. ikke kult å skade hørselen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Ingen flere oppdrag på Gta V og bare 65 %, hva gjør jeg nå? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Gå online. Spilte onlineoppdrag i natt, var ganske artig faktisk... Spilte med noen kompiser, først skulle vi drepe en mcbande, hente narkotika og kjøre det til et sted uten å bli drept. Så ble vi bare to, og da byttet vi på å være hunter og runner med bil og fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Yeah... Lista over mat jeg må prøve blitt litt kortere nå, satser på å finne hai-og krokodillekjøtt i løpet av året Jeg var i en litt spesiell sjappe i sverige for en uke siden , om du er inntresert er det å få kjøpt : Korokodilefile Strustefile Pytonorm Strusestek og ja , kjøttet så veldig rart ut !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Spesiell sjappe? De har det på den vanlige matbutikken i Charlottenberg. Også Kenguru og Zebra har jeg sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Ingen flere oppdrag på Gta V og bare 65 %, hva gjør jeg nå? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk etter mye banning og ringt til alle har jeg kommet meg til 70% , nå finner jeg ingen ting , og stopper opp og snakker med og tar oppdrag som kommer opp mens jeg kjører , % går ikke opp mer ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg