316 Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Takk, kamerat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Lurer på hva som sirkulerer oppe i toppen på slike folk. http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/11/20/ny-voldelig-trend-sjokkerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Lurer på hva som sirkulerer oppe i toppen på slike folk. http://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/11/20/ny-voldelig-trend-sjokkerer Jeg blir rett og slett forbanna når jeg ser slikt. !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Gratulerer med dagen Mads. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Takk! Skal feire hos legen 10:45... Regner med at det blir antibiotika, hostet nå i 3 uker og hatt feber snart 1 uke sammenhengende! Må passe på å få noe som kan kombineres med alkohol, skal på julebord ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Da begynner du bare å ha en lommelerke med noe sterkt i;) happy bursdag Mats:) Sent from my Ifaun using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Takk! Skal feire hos legen 10:45... Regner med at det blir antibiotika, hostet nå i 3 uker og hatt feber snart 1 uke sammenhengende! Må passe på å få noe som kan kombineres med alkohol, skal på julebord ! pluss passe på å ikke smitte lillebaby! åssen er livet som pappa`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Litt stress på jobb i dag , sende biler fram og tilbake i østfold/holmestrand ..... Advisere lastebiler til tollen , booke ferjer til rett tid med rette papirer osv ... blir litt lenger enn 16:00 på jobb i dag ............... kaldt er det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Litt stress på jobb i dag , sende biler fram og tilbake i østfold/holmestrand ..... Advisere lastebiler til tollen , booke ferjer til rett tid med rette papirer osv ... blir litt lenger enn 16:00 på jobb i dag ............... kaldt er det å Sitter og dirigerer 46biler i oslo og Akershus og de har veldig lite å gjøre i dag...så de klager... e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Livet er fint som småbarnsfar. Litt slitsomt ettersom jeg hoster i et kjør og har feber, men har nå fått antibiotika som kan kombineres med alkohol så ser fremover nå! Mor og datter er friske og smittetiden min er nok over ettersom jeg har vært syk flere uker alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Sitter og dirigerer 46biler i oslo og Akershus og de har veldig lite å gjøre i dag...så de klager... Jobber du for Tollpost ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 nei... oslo budservice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 nei... oslo budservice Okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Jeg blir rett og slett forbanna når jeg ser slikt. !! Flott kommentar: "Grand Theft AutoDisse ungdommene har nok spilt for mye Grand Theft Auto.I det spillet øker poengsummen din jo mere voldelig du er. Der handler det kun om å utføre blind vold og stjele kjøretøy. USA har seg selv å takke for denne utviklingen." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 22, 2013 Share Skrevet November 22, 2013 Flott kommentar: "Grand Theft AutoDisse ungdommene har nok spilt for mye Grand Theft Auto.I det spillet øker poengsummen din jo mere voldelig du er. Der handler det kun om å utføre blind vold og stjele kjøretøy. USA har seg selv å takke for denne utviklingen." Vis man ikke klarer og skille mellom et spill og virkeligheten , da bør man låses inne. Punktum. men helt enig at de kan takke seg selv , står 18 år på spillet , er ingen spille butikker som sier nei her i østfold vet jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg