wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Han skulle bygge om bilen... så han bare "ja men det bytter jeg selv...ja det ordner jeg...nei null problem..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Skulle ønske det kom en sånn kar og plukket opp min E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Skulle ønske det kom to karer som henta begge mercene også...men det kan jeg vel bare drømme om...Menmen... Nå blir det koseleking med nye bilen i helgen <3 Og de av dere som lurer...Den har boltsirkel 5x108... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Ford ? Jaguar? Saab?! volvo??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 gjett...hahahahahahahah jeg føler meg kul igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Haha, så du trengte ikke dø for å få oppmerksomhet? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 hahahahahaha fuck det a! Jeg sletta kommentaren as..kan ikke bli driti ut på facebook...Jeg har ett image å opprettholde Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Tipper volvo 240 turbo med kappa fjører! Typisk wicky bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Apropo det....er medlem på volvoforumet (hadde S80 før)...der er mange topicer "hvor mange runder kan jeg kappe på min 740".... og de får ikke "fyfaen kapping er livsfarlig" svar slik det hadde blitt gjort her...Der får man konstruktive svar "ja du kan kappe 2runder, men da må du ha de og de felgene blablabla.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Hahaha ikke lett å holde imaget nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Wicky, jeg har en e39 525dat med krok xD kan du bruke den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Apropo det....er medlem på volvoforumet (hadde S80 før)...der er mange topicer "hvor mange runder kan jeg kappe på min 740".... og de får ikke "fyfaen kapping er livsfarlig" svar slik det hadde blitt gjort her...Der får man konstruktive svar "ja du kan kappe 2runder, men da må du ha de og de felgene blablabla.... De er vel antagelig ikke innforstått med hvilke egenskaper det har for fjæringen å korte inn fjæren. Angående hvilken bil du har handlet så er det ikke mange dagene siden du spurte om no felger som skulle på en Jaguar, så da tipper jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Har ikke BE lappen...Men fikk ordna transport via FALCK.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Får visst kanskje BE av jobben nå. Har kjørt alt for mye ulovlig med henger for de, men nå har jeg og mange andre gått sammen og gjort oss vanskelige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 6, 2013 Share Skrevet Desember 6, 2013 Nye vinterbilen.... jeg fikk den billig....veldig billig.... pautomagi, Julianv, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg