Clerion Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Citrix er jo steinalder... makan til elendig software skal man lete lenge etter. Parallels går som en drøm, integrert rett i ditt normale OS X vindu.Men nettverkshare og printing er et mareritt? Er det bare "windows only" komponenter som brukes da eller? Sikker på at de teknikerne som satte det opp har kompetansen mot os x? Vi bruker Citrix på jobben og jaaa, printing er ett helvete ;D
VegarVS Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 citrix er igrunn heilt greit det synes jeg. et greit system å styre med
ehrnst Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 spørsmålet er vel hva dere bruker citrix til? om dere kjører hele "maskinen/desktopen" igjennom citrix (tynnklient) er ikke det spes. moro. hehe
Clerion Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Vi bruker det for ordrebestilling og sånt. Kassaprogrammet er også koblet mot Citrix så er hovedserveren nede får vi ikke sjekket kundepriser eller noe som helst Jobber på Montèr
Jordfræsar Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Nå var det oppgaver som nettverksshare og printing som var nevnt. Min erfaring er at dette ikke skal være et stort problem, men mulig jeg har vært heldig. Min erfaring med citrix var tregt og dårlig respons over nettet. Måtte ha det for registrering av diverse. It-firmaet som vedlikeholdt systemet brukte TeamViewer på enkle oppgaver som flobben nevner (fjernstyre windows). Det fungerte mye bedre enn citrix. Men med AD husker jeg også at firmaet slet litt, men det ordnet seg på sett og vis. Hva som skjer videre blir hvertfall spennende å se. Tok jo sin tid å få Apple til å integrere exchange i OS X Men ja det er som du sier ehrnst; alt til sin bruk. For remote view/sharing synes jeg TeamViewer fungerer bedre. @clerion: husker vi brukte dedikert printerserver for å løse det der. Det fungerte da Til og med min husprinter har både bonjour og LLTD/LPR. Ikke værst bare det Sømløst mellom win og mac. hehe
316 Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Fittevær, blir ingen BMW-tur på meg i dag i hvertfall... Regner gamle kjerringer nå. Og jeg som vaska så faens nøye før det begynte å regne, til og med under kanalene!!!
Springsteen Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Hann banner sånn for at folk skal tro at han egentlig er en 325
Springsteen Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Ah, du kjenner deg igjen? Banner mye du også? Nei nei, jeg banner ikke offentlig, jeg har 316 og er fornøyd med det
OJR Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 Er det noen som vet hvilke felger dette er? BBS RC? Noen som vet?
ingard Skrevet Mai 26, 2011 Skrevet Mai 26, 2011 ^^Kjenner bilen fra bimmerforums.com. Legg inn en tråd på E34 delen av forumet så skal du få svar fort.. Jeg husker ikke lengre hva de het.. spørs om det er BBS i det hele tatt..
Anbefalte innlegg