Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang sp.mål om felg på foregående side. Er ikke det samme felg som har vært diskutert i en annen tråd om en rød E30 M3. Ble lagt ut flere bilder av bilen, strøken bil i ett ellers "shabby" industriområde/bakgate? Tror den hadde senter i hvitt. Mener det kan være samme felg.

NOT sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet
Noen som veit om det er forskjell på diameter på stabstag/krengningstag E34 535i og M5 3.6? Begge 91 mod.

23/25 mm foran, 15/18 mm bak.

Takker :)

Skrevet
Jeg banner mye og har bare 316 (ikke brukeren) :P

Jeg har som sagt banna jævla mye opp igjennom og har nå 325, så fortsetter jeg banninga i samme tempo så har jeg vel 330 til til neste år :wink:

Neida! Det er stygt å banne sier mamma [-X

Skrevet
Noen tips til hvordan man kan ødelegge en bomringstasjon?

http://www.ht.no

Den eneste måten er å kaste penger på den til den blir borte :)

Noe så unødvendig.. Vurderer å kjøre moped til den fjernes!

Tenk positivt. Blir jo bedre veier da :)

Skrevet
Jeg banner mye og har bare 316 (ikke brukeren) :P

Jeg har som sagt banna jævla mye opp igjennom og har nå 325, så fortsetter jeg banninga i samme tempo så har jeg vel 330 til til neste år :wink:

Neida! Det er stygt å banne sier mamma [-X

Å banne er bra. Utvikler ordforrådet mitt hele tia :roll:

Skrevet

Trenger litt tips her, sjefen ringte meg idag å sa jeg skulle få ny firmabil. valget sto mellom Opel Movano, eller VW Crafter.

kjører Opel Movano nå, det som er greit med den er at den har forhjulsdrift noe som er litt greit på vinteren siden jeg nesten aldri er tungt lastet.

VW Crafter er jo bakhjulstrekk å noe sier meg at det kan bli en utfordring på vinteren(lett på ræva)

er det noen som har kjørt disse bilene som kan komme med tips for og imot?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...