Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Avgiftsfri da, så bil er fyfy. Bruker det på traktoren jeg.

Men hadde jeg hatt dieselbil må jeg si at det hadde fristet til rett over 1krone literen :-P

Går da vel fint å bruke avgiftsfri diesel... Så lenge man er flink til å bytte dieselfilteret litt oftere, samt fylle på vanlig diesel engang i blant også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk det til tider går hardt ut over fredrik90, men gutten virker jo glad i en krangel, han skyr ikke akkurat konflikter. Eg har jo selv prøvd å trekke opp kallen med godt hell, men alle vet jo at eg er tvers igjennom god så det teller ikke. I det siste synst eg faktisk det har vert heilt grei balanse i ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekukt: dumt at innlegg slettes uten spor av det (da blir for eksempel dette innlegget ganske vanskelig å skjønne noe av for folk som ikke fikk med seg innleggene før de ble slettet), men samtidig skjønner eg litt grunnen til det. At du og 316 forventer at fredrik90 skal saumfare 5000 sider tulletrådmateriale for å finne stoff der dere er unødvendig krass mot han faller på sin egen urimelighet (tror det var det dere ville? Kanskje eg tar feil, las de innlegga bare sånn tankeløst i forbifarten).

Et eksempel på hårreisende forum-regler er bike.no, der kan man (iallefall fra til for noen dager siden) slette andres innlegg i en tråd man selv har startet! Altså kan man starte en tråd om skittstarting mot forhandler f.eks, og slette alle motargument slik at det ser ut som alle er enige i at forhandleren er dritt! Det var nesten noe sånt som skjedde, så de endret det nå nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekukt: dumt at innlegg slettes uten spor av det (da blir for eksempel dette innlegget ganske vanskelig å skjønne noe av for folk som ikke fikk med seg innleggene før de ble slettet), men samtidig skjønner eg litt grunnen til det. At du og 316 forventer at fredrik90 skal saumfare 5000 sider tulletrådmateriale for å finne stoff der dere er unødvendig krass mot han faller på sin egen urimelighet (tror det var det dere ville? Kanskje eg tar feil, las de innlegga bare sånn tankeløst i forbifarten).

Et eksempel på hårreisende forum-regler er bike.no, der kan man (iallefall fra til for noen dager siden) slette andres innlegg i en tråd man selv har startet! Altså kan man starte en tråd om skittstarting mot forhandler f.eks, og slette alle motargument slik at det ser ut som alle er enige i at forhandleren er dritt! Det var nesten noe sånt som skjedde, så de endret det nå nylig.

Jeg ville ikke at han skulle noe som helst, bortsett fra å slutte å tro at jeg er ute etter å ta han. Men jeg legger den diskusjonen død nå, har fått fyldig PM fra en moderator om gyldige begrunnelser til at slikt ikke er ønsket i offentlige tråder, og det er etter min mening også helt fair.

Let's move on :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurte bare på hvor den "norgesflagg ferrarien" var fra...Er klar over problematikken på angående din ferrari...

Men tilbake til offtopic i denne tulletråden...

Jeg skal, når jeg er tilbake i Oslo, klargjøre jaguaren og prøve å få solgt den... Innkjøp og service og nøkler har kostet meg 10k ca... Og jeg regner med å få solgt den for ca 90k om jeg eu godkjennern og shiner den opp...dette vil koste meg rundt 10k... MEN! Jeg lurer på å selge den slik den står for 70k.. Og det regner jeg med å få for den, selv ved innbytte i en bil hos forhandler i samme prisgruppe...

Men jeg vil helst selge den kontant da jeg igrunn har lyst på en billig alfa gtv...Noen vil si den er stygg..andre vil rose kjøre egenskapene... Delte meninger rundt denne bilen... Men er det ett tafatt prosjekt? Jeg skrur veldig lite selv...som regel skrur bimmersfolka for meg (azeton + + )... vil ett slikt kjøp gi meg mer hodepine enn ren kjøreglede? har også tittet litt på bmw z3 og e36 cab... Men disse blir enten for dyre eller for kjipe... Alfa holder fremdeles koken over å være ett stilig objekt som ingen ser ned på slik som mot en e36.. Alfaen får man som regel for rundt 30k i god stand i vinterhalvåret...

Noen som har tips angående dette? Eller skal jeg starte en egen tråd på dette? haha :P 

96_223329636_xl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...