316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Helt greit for meg at innleggene blir slettet også, men at en forumbruker henger ut andre som mobbere og bråkmakere synes jeg ikke er greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Sorry å måtte si det...Men fredrik90 har alltid vært sånn....greit å mobbe og henge ut andre, men så fort noen retter nesen mot han så lager han drama og blander inn moderatorer... Tonen på forumet har dog roet seg betraktelig etter at de nye eierne kom inn i bildet...og moderatorene har skjerpet seg med å stenge ute folk...istedet får man en forklarende pm og en ny sjanse... Men jeg må være enig i at det som oftest er pga hans brennende forkjærlighet til sine biler som gjør at folk irriterer seg over han... Det finnes biler som er langt bedre enn en e34 og e90...Men ikke i fredrik90 sin verden...Kanskje man da bare skal la han være sånn...? La han elske sine biler! La oss akseptere det og ikke irritere seg over sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hvilke symptomer får man hvis toppakningen er gåen? De eneste jeg kommer på er: -Mye røyk fra eksosen når motoren er varm - "Søt lukt" fra eksosen - en slags gugge under motorolje lokket: (0:24 sekunder) - Når du har fylt på maks kjølevæske, bobler det opp fra ekspasjonstanken når lokket er av: Finnes det flere ting? Edit: Vil man også oppleve merkbar forskjell i ytelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Nei, det tror jeg ikke du vil merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hva med alt det andre nevnt ovenfor? Finnes det flere symptomer enn de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Fancy bmw... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Jeg lurte bare på hvor den "norgesflagg ferrarien" var fra...Er klar over problematikken på angående din ferrari...Å ja, sorry, my bad Det var en 458 Speciale, og de Norges-fargene er faktisk standard pressebilfarger Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Sorry å måtte si det...Men fredrik90 har alltid vært sånn....greit å mobbe og henge ut andre, men så fort noen retter nesen mot han så lager han drama og blander inn moderatorer... Tonen på forumet har dog roet seg betraktelig etter at de nye eierne kom inn i bildet...og moderatorene har skjerpet seg med å stenge ute folk...istedet får man en forklarende pm og en ny sjanse... Men jeg må være enig i at det som oftest er pga hans brennende forkjærlighet til sine biler som gjør at folk irriterer seg over han... Det finnes biler som er langt bedre enn en e34 og e90...Men ikke i fredrik90 sin verden...Kanskje man da bare skal la han være sånn...? La han elske sine biler! La oss akseptere det og ikke irritere seg over sånt... Varte ikke lenge dette Wicky, det gjør sjelden det når du sier du har skjerpet deg... Du skal lete godt for å finne innlegg der jeg hevder akkurat mine biler er verdens beste, dette er noe du/dere selv tolker og det kan ikke jeg holdes ansvarlig for. Jeg hadde egentelig tenkt å holde kjeft om akkurat dette styret som har vært her men når du sprer slike usannheter som fremstiller meg som en tulling så må jeg ta til orde. Selvsagt har jeg skrytt og trukket fram positive ting om mine biler, dette er absolutt rette stede å gjøre slikt på da det er ett BMW forum. At noen er så godt satt inn i janteloven og ser rødt pga dette er bare tåpelig, rett og slett.... Jeg er kjempe fornøyd med mine biler jeg, er det noe jeg burde skamme meg for og holde kjeft om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Hva med alt det andre nevnt ovenfor? Finnes det flere symptomer enn de? Om det er lekasje i en eller flere sylindere, så merker du forskjell på motorkraften. Vanlige feil er disse: Trykk i kjølesystem motoren går varm ingen varme i varmeregisteret skum i olja\lysere farge på olja ryker hvit av eksos, lukter kjøleveske skum under oljelokk Om du hadde søkt litt, så er det 1000 slike tråder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Om det er lekasje i en eller flere sylindere, så merker du forskjell på motorkraften. Vanlige feil er disse: Trykk i kjølesystem motoren går varm ingen varme i varmeregisteret skum i olja\lysere farge på olja ryker hvit av eksos, lukter kjøleveske skum under oljelokk Om du hadde søkt litt, så er det 1000 slike tråder Beklager det . Men tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 fredrik90: "Jeg kjørte opp en bakke.. så flere mercedeser og store audi quattroer slike...Men min e34 gikk rett opp bakken"... Slike innlegg florerer det av fra deg... Javel, du er glad i bilene dine...men måten du fremlegger det på er dessverre litt feil... Men jeg har intet mer å tilføye Vi er for voksne til å krangle om sånt! Tilbake til alfainnlegget mitt... Finnes det andre biler som gir "må ha begjær" under 40k en alfa romeo gtv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Jeg lurte bare på hvor den "norgesflagg ferrarien" var fra...Er klar over problematikken på angående din ferrari... Men tilbake til offtopic i denne tulletråden... Jeg skal, når jeg er tilbake i Oslo, klargjøre jaguaren og prøve å få solgt den... Innkjøp og service og nøkler har kostet meg 10k ca... Og jeg regner med å få solgt den for ca 90k om jeg eu godkjennern og shiner den opp...dette vil koste meg rundt 10k... MEN! Jeg lurer på å selge den slik den står for 70k.. Og det regner jeg med å få for den, selv ved innbytte i en bil hos forhandler i samme prisgruppe... Men jeg vil helst selge den kontant da jeg igrunn har lyst på en billig alfa gtv...Noen vil si den er stygg..andre vil rose kjøre egenskapene... Delte meninger rundt denne bilen... Men er det ett tafatt prosjekt? Jeg skrur veldig lite selv...som regel skrur bimmersfolka for meg (azeton + + )... vil ett slikt kjøp gi meg mer hodepine enn ren kjøreglede? har også tittet litt på bmw z3 og e36 cab... Men disse blir enten for dyre eller for kjipe... Alfa holder fremdeles koken over å være ett stilig objekt som ingen ser ned på slik som mot en e36.. Alfaen får man som regel for rundt 30k i god stand i vinterhalvåret... Noen som har tips angående dette? Eller skal jeg starte en egen tråd på dette? haha Vet om en slik GTV her i harstad som selges til 40-50k. 3.0 V6. Har selv sett på bilen, veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Gud, de der er stygge. Synes jeg hørte du snakke om frisøren da jeg kjørte Mini ! Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Vet om en slik GTV her i harstad som selges til 40-50k. 3.0 V6. Har selv sett på bilen, veldig fin! Og siden Wicky er i Harstad akkurat nå, så rekker han å se på bilen før han reiser sørover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2013 Share Skrevet Desember 26, 2013 Wicky: For 50 laken får du denne og et bekymringløst bilhold... Tenk følelsen å ta med madammen på en bedre middag en sen sommerkveld, og rulle gjennom byen med denne, for så å parkere utenfor restauranten mens du føler at folk snur seg og tenker: Du verden for en stilig Mercedes. http://m.finn.no/car/used/ad.html?price_from=40000&make=785&price_to=240000&sort=7&ref=fas&finnkode=45680731 fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg