Martin1993 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Godt nyttår. BTW noen andre som reagerer på 18 åringer som forlover seg? en i gamle klassen min fra ungdomskolen har hatt 3 kjærester dette året(2013) og nå er hun plutselig forlovet Har faktisk 3 venner i 18års alderen som er foreldre (snart). Ein annen er gift. Og ett ukjent antall er forlovet. Har vært ilag med dama lenger enn di har også o.O bortsett fra de som er gift (barndomskjærester) Ikke alle som er like lette å forstå seg på ^^ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daain83 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Tidligere daain83, den var jammen fin. For å kunne dra den her inne må du nok bytte brukernavn først, for dette er ikke vccn. Hehe, i know! Har bare ikke gidda å gjøre noe med det Tidl. daain83. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Hmm.. Er ikke så forferdelig god på navn rundt om i byen, men er født og oppvokst her, så jeg finner så og si alltids frem. Man har jo gps'en og til hjelp i nøden.. Hva er det man går gjennom på kurset da? De er ikke så nazi på at du skal klare absolutt alt, går igjennom svara med deg etterpå, og er mer opptatt av at du klarer å finne frem Når en tur er bestilt får du opp det eksakte huset på kartet i takstameteret uansett, så det er bare for å ha en viss grunnkunnskap Først dagen er det vell om bekledning og oppførsel, andre dag om litt regler, og tredje om takstameteret... 3-4 timer hver dag, er ikke store greierne.. Veldig greit som ekstrainntekt iallefall! Kjører bare av og til selv, er faktisk veldig allright på nattestid! Hender titt som det er at jenta i baksetet gir massasje, og folk generelt er hyggelige På en helt ok fredag og lørdagskveld/natt, tjener du fort 5-6 lapper, uten noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Gode gamle dager... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 De er ikke så nazi på at du skal klare absolutt alt, går igjennom svara med deg etterpå, og er mer opptatt av at du klarer å finne frem Når en tur er bestilt får du opp det eksakte huset på kartet i takstameteret uansett, så det er bare for å ha en viss grunnkunnskap Først dagen er det vell om bekledning og oppførsel, andre dag om litt regler, og tredje om takstameteret... 3-4 timer hver dag, er ikke store greierne.. Veldig greit som ekstrainntekt iallefall! Kjører bare av og til selv, er faktisk veldig allright på nattestid! Hender titt som det er at jenta i baksetet gir massasje, og folk generelt er hyggelige På en helt ok fredag og lørdagskveld/natt, tjener du fort 5-6 lapper, uten noe problem Høres jo ikke så gale ut egentlig Sendte en mail til Ålesund taxi nå, så får man se hva jeg får av svar. Lønna høres jo veldig bra ut i helgene, det er jo hovedsaklig helger/helligdager som blir aktuelt for mitt vedkommende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Nå er jeg spent. Da du første dag lærte om oppførsel, hva sa de om å bli befølt (massert) av kunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Hahah, var der faktisk ikke første dagen! Hoppa inn i kurset fra dag 2, er vell en god nok unnskyldning det? Sier ikke nei når en søt blondine sitter bak og gir årets beste massasje? Både skuldre og hodebunn, frysninger langt nedover ryggen! Er ikke uvanlig å få tilbud om å bli med inn heller, men da gjerne av de på 30-40, som ikke fikk napp på byen, og ser på sjåføren som siste utvei Og nei, har ikke takka ja til noe slikt, enda Men lønna er allright på kveldene! Dårligere business ellers ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Hehe... Forstår, når du er forlovet og barn, blir det kanskje risky å kommentere, i tilfelle Marita er innpå og sniker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Haha, hu driter i bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Noen som vet vekta på senkefjærer fra H&R ? Skal bestille fra partsandretards men vet ikke om jeg skal betale frakt for over 10kg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Under 10kg. Coilovers veier over 10kg. Sendt fra min Sorry ZR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 32k for Gs Concave 20", har di hodet med seg der? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 De skal vel kjøre kampanje snart! Haha. GS raptorene mine i 19" lå ute til 27k, før de falt til 14k. Inkludert dekk, så klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Satan for en avanse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg