Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Goodie! Kjører kanskje min på hellakkering i løpet av året hvis det dukker opp noen penger til det. Håper ting ordner seg litt for meg i morgen, må fikse opp i noen saker som har plaget meg siden før jul...  [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lovende ut... Skal jo ikke kunne se hvor dem har lakkert og ikke lakkert, fargeforskjell er ikke et tema her men strukturen i lakken. Ser matt ut og har ingen dybde, er masse små prikker, vet ikke om det er lakkstøv eller hva det er. De skal få alle muligheter til å ordne opp! :) Henger ikke ut noen :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så lovende ut... Skal jo ikke kunne se hvor dem har lakkert og ikke lakkert, fargeforskjell er ikke et tema her men strukturen i lakken. Ser matt ut og har ingen dybde, er masse små prikker, vet ikke om det er lakkstøv eller hva det er. De skal få alle muligheter til å ordne opp! :) Henger ikke ut noen :)!

Kan hende dem får det til med behandling av lakken, hmm.. du kan sikkert spørre på dcn.no om hva som er lurest/best av selskaper å gjøre, som del-lakkerer biler. Så kan du ha det i bakhodet =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugemotor med mye NM tidelig i registeret, gjennom hele veien, og enda mer på slutten, samt manuell gir, er syyyykt digg :D

Og enda mer gøy kanskje med turbo?  sitti på med en honda civic med 650whp, fra 0-250kmT, det var enkelt og greit : brutalt og helt sykt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er aller siste sugemotoren til BMW det da, F10 530i :) Relativt sjelden motor, er ikke solgt mange av disse...

Ikke i norge værtfall :)

Tenkt litt mer på bilkjøp, så kan jeg faktisk få en f30 316-318D nesten ned til 300k,

men med tanke på verditap så er vell kanskje en 2008 mod e60 lci 525d bedre?

Hadde vært kjekt med 5 års/200 000km garanti :P men blir litt gale å gå ifra 328i/530D til en spak 316/318D

Og selfølgelig en GODT utstyrt e60 til den prisen, f30 blir msport, ellers lite til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Framhjulstrekk med 600 hester, omtrent like smart og kult som å prøve å skyte seg i huet med hagle for å kjenne åssen det føles. 

De bilene funker som bare det, den bilen er så profft bygd, at det var meget lite power-steering + at de bilene er sykt raske i på rette strekker og klistra i svingene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugemotor med mye NM tidelig i registeret, gjennom hele veien, og enda mer på slutten, samt manuell gir, er syyyykt digg :D

Og enda mer gøy kanskje med turbo?  sitti på med en honda civic med 650whp, fra 0-250kmT, det var enkelt og greit : brutalt og helt sykt !

Hvem i huleste putter 650 hjulhester i en CIVIC!? :P  :lol: Greit nok at bilen er bygd for å håndtere kreftene, men hallo har dem ikke hørt om rwd...?  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.6 vti motor som er skuddsikker , revver opp til 9000 rpm og har stor turbo som gir 650 whp. sier f meg ikke nei takk til det , og tror man må oppleve en slik før man forsøker å le av det ;) Honda civic vti tuning er dritstort og kjent i bil og tuningverden ;)

bare titt innom honda forums =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...