m-alpin Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jeg selger min e30 til langt under 100 jeg om noen vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Cab er kjipt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Enig, ikkje aktuelt med cab for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hmmm... ingen gratulerte meg igår :'( men det er greitt.... skal jeg huske på! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Gratulerer med overstått Halvor! Til en annen sak, tenkte at jeg skulle ta turen til *bmwbutikk* i dag, men det var visst samme plass papsen kjøpte Vivaroen.. Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hva er forbruket på den E30 323 turboen din? tja, har igrunn ikke målt, spørs jo kjøringa og da, men har tatt langtur med den (dvs time halvannen ) og virker til å være i området literen på normal pen kjøring. men nå kjører jeg ganske pent og da vanligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Gratulerer med overstått Halvor! Til en annen sak, tenkte at jeg skulle ta turen til M-Teknikk i dag, men det var visst samme plass papsen kjøpte Vivaroen.. Hva du hadde planer om å se på da? Har vel ikkje mye stående i butikken dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Nei, sendte en mail og spurte om de hadde noen inne* Er E30, er ikke stort andre som ligger til salgs nå her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Hmmm... ingen gratulerte meg igår :'( men det er greitt.... skal jeg huske på! haha Gratulerer med vel overstått. På den gamle forumplattformen så kom dem som hadde registrert bursdagen sin frem på førsteside/hovedmeny, den er nå falt bort. Nå er det kun FB og bimmeren.no som kan gi en indikasjon om at noen fyller år. Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Synes heller ikkje dei har mye E30.. Mangen som har vert latterligt høyt priset. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Ah Får vel gi markedet litt tid isteden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Jepp, nå er jo stort sett alle E30 som er brukbare høyt priset. Men dei pleier å legge bilene sine ut på finn.no, så det er bare å følge med der å sjekke bilene nøye før evt kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Fikk jeg ikke ned meg heller, gratulerer med dagen i går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Ah Får vel gi markedet litt tid isteden.. Hva med en e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg