Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt for gammel ja, men ikke for gammel til verneplikt :P Var visst normalt at folk jobbet 1 uke, så var de borte 2 uker. Men satser på å være tilbake onsdag eller fredag jeg :D

Skrevet
Du får kjøpe deg engangsmasker å ha på arbeid Erik! Tegn på en smiley eller "joker face" så blir de i humør. Også er det bare å forberede seg til å være Nisse til jul :P ho ho ho

Engangshansker nei....

topimg_5512_nuclear_suit_600x400.jpg

Skrevet

Nok ett elendig eksempel på journalister som ikke har peiling og som tar snarveier ved å hente bilder på Google :evil:

http://www.agderposten.no/article/20110 ... ABONNEMENT

Har noen av dere sett en Fiesta SEDAN på norske veier noen gang?? :shock: I allfall så har de på Hønefoss trafikkstasjon trolig registeret den eneste Fiesta sedan i hele Europa, da bilen på bildet er en ren Kina utgave for det Kinesiske markedet :)

Skrevet

En nonne kom inn på en buss og sa: "jeg har ikke så lenge igjen og leve, men før jeg dør, vil jeg ha sex med en mann. Jeg må være ren, derfor kan jeg bare ha analsex og det må være en singel mann slik at han ikke er utro"

Buss sjåføren tok nonnen bakfra, og deretter sa han "jeg løy, jeg er gift og har 3 barn" da sa nonnen "jeg løy jeg også, jeg heter Knut å har kledd me ut .... :-D

Skrevet

Ja, kom på idag at Torsdag er en Fri dag..men da har jo jeg fått firhjulskontroll hos Nenset bilverksted i Skien..

Er ikke første gangen jeg har fått time på en fri dag..får ringe imorra og høre om de virkelig har planlagt å jobbe til Torsdag :P Men den timen må jeg ha, kan ikke vente til neste uke ihvertfall! -.-

Knut:

Jeg sa; hæ..tells det? :)

Jordfræsar:

Det var litt av en grill :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...