noekult Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 hmm...hvor har det blitt av "noekult" egentlig? Er her jeg. Bare sluttet å poste. Ble oppgitt her om dagen da E28en jeg hadde lyst på ble solgt før jeg fikk tatt meg sammen og tatt en tur til forhandler Tenkte det er litt for teit å poste her da jeg ikke eier BMW - i mai ble det jo ett år siden Scarface (E30 318i Touringen) døde pga. defekt toppakning Kommer tilbake sterkere...
wicky124 Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 hmmm....da så...bare savna deg litt åssen går det med ferrarien da? Er flere som poster her uten bmw....
M|Fjeld Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 ":fwa4kar6]Vi var i Italia og syklet med jobben i fjor høst. Det var første gang jeg syklet på skikkelig racer. En del av oss ble litt hekta, og en del kjøpte med seg verstingsykler hjem. Godt over behov og evne, men fy så moro Altså holder det ikke å dukke opp med en Trek til 10 lapper Det med integrert setepinne... Får en egentlig justert noe på høyden da? Skiller jo fort en cm bare på hvilke sko og pedaler en bruker... Ser dette her kan være en løsning: http://www.ritcheylogic.com/dyn_prodfamily.php?k=299426 Du får bistå litt fremover med eksperthjelp M|Fjeld 6,5kg!? Er spent på vekten på denne her. Kommer ikke til å ha karbonfelger, så blir nok noe tyngre. Kult om den kommer inn under 8 kg. Hehe, merker stooor forskjell på sykkel til 10 lapper og sykkel til 100! Ved bestilling av sykkel med integrert setepinne så tar man noen mål av lengden på beina og fra gulvet og opp i skrittet Skulle man da være uheldig å vokse noen ekstra centimeter så finnes det spacere som man putter oppunder setepinnen 6.5kg er faktisk ikke lov da det er for lett Men du skal være godt fornøyd hvis du havner under 8 med vipera'n! Har du noen sprøsmål så bare fyr løs space!
noekult Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 hmmm....da så...bare savna deg litt åssen går det med ferrarien da? Er flere som poster her uten bmw.... Går fett. Fattern skal dit igjen i løpet av 1 - 2 uker, skal be han ta masse bilder og høre om muligheter for registrering. Slik jeg har sagt før, så kommer det til å bli en lang prosess å få bilen hjem.
Jan Tore Skrevet Mai 30, 2011 Skrevet Mai 30, 2011 Jeg ser dere diskuterer sykkel. Mitt bidrag Bilde av sykkelen ny for halvannet år siden. Dette bildet rundt jul 2010. Sånn går det når man glipper bremsen
SofaKingFresh Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Snakker om sykler. Fatter kjøpte seg en mountainbike her for noen uker siden, som kosta 35 store. Hvorfor , det aner jeg ikke. Han har brukt den en gang, og skal visst delta i et sykkelritt i Larvik om ikke så lenge. Det er da 2. gangen den blir brukt. Men han har det vel i blodet fra faren sin igjen, som deltok på mange landevegs sykkelritt. Sykkelen hans står per dags dato bak huset, og var visst ekstrem på den tiden. Men sykkel er morro! Husker jeg fikk ny til konfirmasjonen. Alle fikk penger og sparte til ny moped, jeg fikk heller en Hard Rocx Cambrium SI som da kosta 14000,-. Det var da den beste dagen i mitt liv husker jeg. Nå står den bare innerst i garasjen :/
SofaKingFresh Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Bare å lete den fram igjen det sofaking tenkte å gjøre det Sykling er fin trening, og jeg sykla MYE for lappen tok over.
spruddel Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Har vel ikke syklet siden jeg fikk lappen selv, så igår sjekket jeg sykkelen og la den ut på finn. Noen kan godt kjøpe den ? M|Fjeld, hvor mye tror du den er verdt egentlig? http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=28826453
Jordfræsar Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg har hatt min sykkel i 14 år Helt konge! En Scott med 2 forskjellige rammer i 1 av no slag... hehe 316 og knut: skal det lages noen klistremerker? Jeg har en eps fil liggende vi kan bruke... ha en regnfull dag!
316 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Jeg vil da i hvertfall ha, skal høre med noen flere venner av meg!
Hansh Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 http://e24.no/makro-og-politikk/los-mil ... n/20064088 På tide at noen tørr stå frem i media med denne påstanden! Synes selv dette stinker mistenkelig, spesielt når man vet at LO har krevd noe tilbake for pengene sine.
wicky124 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 fyfaen som det bøtter ned ute...synes nesten litt synd på syklistene...
316 Skrevet Mai 31, 2011 Skrevet Mai 31, 2011 Er spådd sick tordenvær i Värmland i dag. Pleier å være omtrent det samme været her, så det...
Anbefalte innlegg