Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det var en Flaudi A6uell. 4B/C5 med 2.4 V6, quattro, 164hk, sort skinn, 2-soners klima, avtagbart hengerfeste, varmeapparat og sigarettenner til bakseter.

Fikk den for 18K. Kjørt av pensjonister på Voss frem til i fjor. Fullt servicehefte osv. Den føltes som ny på veien, selv om den trenger to foringer på et stag/nedre bærearm, foran. Reg.reim tatt nylig. Så det er veldig lite jeg trenger å gjøre for å bli kvitt mangellappen :) Resten er kosmetisk for min egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en Flaudi A6uell. 4B/C5 med 2.4 V6, quattro, 164hk, sort skinn, 2-soners klima, avtagbart hengerfeste, varmeapparat og sigarettenner til bakseter.

Fikk den for 18K. Kjørt av pensjonister på Voss frem til i fjor. Fullt servicehefte osv. Den føltes som ny på veien, selv om den trenger to foringer på et stag/nedre bærearm, foran. Reg.reim tatt nylig. Så det er veldig lite jeg trenger å gjøre for å bli kvitt mangellappen :) Resten er kosmetisk for min egen del.

Wow... Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en kompis av meg som kjøpte en sånn, bestilte wrc klistremerker på ebay å hadde på! Han hadde sykt mye morro med den ;)

Sent from my C6903 using Tapatalk

Jeg tror egentlig dette kan være en morsom bil, men er den noe særlig pålitelig? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror egentlig dette kan være en morsom bil, men er den noe særlig pålitelig? :P

Han kjøpte sin for 3000 kr elns, så den var Ikkje i bra stand :P Men, starta og gikk hverdag :)! Sjekk dempertårn bak iallefall :P

Sent from my C6903 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...