316 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Åssen bil har du kjøpt, sa du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Noen som har peiling på ebay clutch ? vurderer å kjøpe denne til Is motoren, ut fra beskrivelsen så virker den grei. Men hvem vet ?http://www.ebay.co.u...=item4d14724869 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Det var en Flaudi A6uell. 4B/C5 med 2.4 V6, quattro, 164hk, sort skinn, 2-soners klima, avtagbart hengerfeste, varmeapparat og sigarettenner til bakseter. Fikk den for 18K. Kjørt av pensjonister på Voss frem til i fjor. Fullt servicehefte osv. Den føltes som ny på veien, selv om den trenger to foringer på et stag/nedre bærearm, foran. Reg.reim tatt nylig. Så det er veldig lite jeg trenger å gjøre for å bli kvitt mangellappen Resten er kosmetisk for min egen del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Noen som har noe anbefalinger på hvilke pærer eg burde går for i fjernlysene mine? ligger jo mye snacks på ebay, men lurte litt på osram cool blue eller gp thunder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 En v8 motor fra e34 530 touring med automatkasse, vil den passe i en e34 sedan orginalt 520 med manuell kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Det var en Flaudi A6uell. 4B/C5 med 2.4 V6, quattro, 164hk, sort skinn, 2-soners klima, avtagbart hengerfeste, varmeapparat og sigarettenner til bakseter. Fikk den for 18K. Kjørt av pensjonister på Voss frem til i fjor. Fullt servicehefte osv. Den føltes som ny på veien, selv om den trenger to foringer på et stag/nedre bærearm, foran. Reg.reim tatt nylig. Så det er veldig lite jeg trenger å gjøre for å bli kvitt mangellappen Resten er kosmetisk for min egen del. Wow... Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Var en kompis av meg som kjøpte en sånn, bestilte wrc klistremerker på ebay å hadde på! Han hadde sykt mye morro med den Sent from my C6903 using Tapatalk Jeg tror egentlig dette kan være en morsom bil, men er den noe særlig pålitelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Jeg tror egentlig dette kan være en morsom bil, men er den noe særlig pålitelig? Han kjøpte sin for 3000 kr elns, så den var Ikkje i bra stand Men, starta og gikk hverdag ! Sjekk dempertårn bak iallefall Sent from my C6903 using Tapatalk Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Han kjøpte sin for 3000 kr elns, så den var Ikkje i bra stand Men, starta og gikk hverdag ! Sjekk dempertårn bak iallefall Sent from my C6903 using Tapatalk Det er jo japse... de bruker jo å være til å stole på vanligvis... knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Haha, sant de Han hadde sjukt dårlige dekk på den, så han skulle sladde litt å plutselig tok han en 360 Ble litt fliring da Sent from my C6903 using Tapatalk Halvor_nor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 En v8 motor fra e34 530 touring med automatkasse, vil den passe i en e34 sedan orginalt 520 med manuell kasse? Det vil den, bare husk å få med alt av fester, slanger og rør så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Det vil den, bare husk å få med alt av fester, slanger og rør så er du der men, er orginalkassa og clutch til m50b20 sterk nok til den motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Litt skinnpleie (blåmaling og slitt), forskjermer, deksel rundt tåkelykt, så er den god som gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Dæven, var jo flott den! Har en kompis som lett hadde kjøpt den der, han sikler etter Audi for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg