Diiesel Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Kjøpe 530D'n min da Kan hente ut 260hk med original turbo viss du bytter intercooler Ikke problem å hente ut 350hk heller med større turbo og dyser. haha, pris for denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Hva slags diesel innsprøytningssystem har 530D? Common-Rail? På Mercedes har jeg inntrykk av at det kun gjelder å ha stor nok turbo, kaldest mulig ladeluft og en dieselpumpe(rekkepumpe) som kan gi nok diesel.. Motorene tåler utrolig nok masse, rent konstruksjonsmessig. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 mja, the best or nothing er det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Vet ikke hvorfor...men jeg likte ikke jaguaren min as... sikkert derfor jeg nesten vurderte en pug 206 cab i innbytte....hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 hva er spessielt med quaife differ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 haha, pris for denne da? 70k ca, er noe småplukk. send gjerne pm om du er seriøst interessert. men er 194hk, manuell gir, 2001 modell facelift med svart sport skinn interiør, xenon osv Hva slags diesel innsprøytningssystem har 530D? Common-Rail? På Mercedes har jeg inntrykk av at det kun gjelder å ha stor nok turbo, kaldest mulig ladeluft og en dieselpumpe(rekkepumpe) som kan gi nok diesel.. Motorene tåler utrolig nok masse, rent konstruksjonsmessig. Er common-rail ja Ja mercedes motorene tåler bra dem, en kompis av meg driver med om606 trimming. Kjører vell 3.5 bar ladetrykk på original innmat mener jeg å huske. ombygget rekkepumpe ja Holset lastebil turbo og eaton m90 presse med dynamo ladehjul på Røyk riktignok noen veivlager og greier i sommer, men dette var originale lager på motor med x antall km bak seg, så nå er den isammen igjen med nye org lager og veiv. Bør klare 500hk. Mercedes kan ikke lage girkasser da så blir omsveisa 530D kasse(samme som står i min) Skal visst glatt tåle 1000nm dem Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 vurderes til den prisen, men blir litt for lenge å bare la noe slikt bare stå for å vente på lappen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 jau, derfor jeg tenker å selge selv så 6 mnd til jeg kan ta lappen igjen så. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Manuell eller automatkasser? Manuell kasse til Mercedes er søppel.. Automat er greit nok om man går for 722.3 med noen modifikasjoner. Når det gjelder blacksmokeracing og girkasse kjører han med automat med selvlaget styring med et Arduinokort(75 kroner og programmeres i C-språk) med en Atmega 328p microcontroller om jeg ikke tar feil.. Altså er styringen selvprogrammert og selvlaget i aller høyeste grad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Lurer på nye felger, og har lyst på andres meninger! Bilen er en mysticblau/mystic blue metallic e46 coupe, med shadowline lister! Hvilken ville dere gått for? Vil det passe med gunmetal felger på en blå bil? Heller litt mot gs performance d22! http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/221/2279061 http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/221/1981064 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Manuell eller automatkasser? Manuell kasse til Mercedes er søppel.. Automat er greit nok om man går for 722.3 med noen modifikasjoner. Når det gjelder blacksmokeracing og girkasse kjører han med automat med selvlaget styring med et Arduinokort(75 kroner og programmeres i C-språk) med en Atmega 328p microcontroller om jeg ikke tar feil.. Altså er styringen selvprogrammert og selvlaget i aller høyeste grad. Ja var sånn kasse han hadde før med egen styring, fra w210. Fungerer jo, men mye kjekkere med manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Hmm idag blir det starten på luksusfellen for meg Må handle en halv E46 i deler.. Hater når alt skal skje på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Dag 1 i pappapermen min...Må si jeg kan bli vant til dette så fremt ungen er like gråte-fri fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Hater å stadig bli oppringt av indiske damer med særdeles dårlig engelsk som skal prakke på meg company info about this new great idea for green power. Faen heller. Har bedre ting å bruke tiden på. Kos med perm da wicky Ser fram til den tiden selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Indiske damer?Sikker? Neste gang sier du "GOOD BYE GASHTI" også legger du...hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg