Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Lånte bilen til svigers. Hadde ikke samvittighet til å levere den tilbake før jeg vasket og støvsuget inni :P

Kjefter støtt og stadig angående søppel i bilen. Og folk som ikke klarer å løfte beina skikkelig inn, men gnir det opp etter paneler... Eller ikke banker snø av skoene om vinteren... lista er lang :P

Respect a man's car, the man will respect you

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting som gjør meg forbanna, så er det når folk smeller igjen døra. Som en entusiast-venn av meg sier: ingen bilfolk smeller aldri igjen døra!

Noen smeller den døra igjen som det sku vært det siste dem gjor her i verden..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting som gjør meg forbanna, så er det når folk smeller igjen døra. Som en entusiast-venn av meg sier: ingen bilfolk smeller igjen døra!

Her har jeg irettesatt min svigermor flere ganger. Blitt forbannet noen ganger, og jaggu har hu lært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værst er det når du slipper noen til i bagasjerommet. Du kjenner bakdemperne komprimerer seg når luken blir smelt igjen. Stakkars soft-closen på E38'en, ingen som ser ut til å forstå seg på den selv om jeg nevner den.

Ellers er jeg nazi på rot, og kjefter ofte på fruen, selv når det er i hennes egen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værst er det når du slipper noen til i bagasjerommet. Du kjenner bakdemperne komprimerer seg når luken blir smelt igjen. Stakkars soft-closen på E38'en, ingen som ser ut til å forstå seg på den selv om jeg nevner den.

Ellers er jeg nazi på rot, og kjefter ofte på fruen, selv om det er hennes egen bil.

kunne ikke vert mer enig.. Heldigvis har kjerringa begynt å forstått seg på det der nå..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har softclose på 124n.. Iforigårs var 5. eller 6. gang jeg har hatt fra hverandre låsen til bakluka grunnet enkelte av mine passasjerer ikke forstår til tross for at jeg har fortalt dem 100 ganger før de siste 2 årene om at man skal legge luka nedtil også lukker den seg selv.. Joda, dette går fint sålenge jeg står og ser på. Så går jeg feks. inn i gangen for å bære inn varer/stæsj og hører bakluka mi smeller igjen så det synger etter!!! ](*,)  ](*,)  ](*,)  Hører jeg bare noe roping sånn som dette:"Unnskyld Fredrik...! Jeg glemte det visst...". Noen ganger så skal de opptre som sure og irriterte fordi de vet at jeg vil kommentere bakluka i det de lukker den og at "Jeg er jo ikke dum heller", kan det noen gang komme i retur.

Min oppfatning er at det er VAG-mennesker som bedriver slik praksis, mens MB og BMW har de siste 20 åra tenkt ut at slitasje på en bakluke blir redusert betraktelig dersom man lager denne mekanismen slik, og at man da legger luka nedtil.. Alle som smeller i min luke har Audi eller VW som sitt yndlingsmerke.. Han ene er flink gutt da han har hatt E39 Touring og forstår seg på kvalitet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...