Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde du gjort det i fjor, og på 80-tallet så... :)

jeg tror med Model X og Xbox One så vil kursen på begge selskapene stige, Tesla kommer hvertfall til å leverene, men spørs hvordan Xbox one blir mottatt. 

 

Ellers så ligger jeg ca 30 år etter som du sier xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onkelen min har en w212 med 220 cdi motoren og full amg pakke med bremser, han fikk faktisk bilen levert fra fabrikk med 204hk :P

 

Men har ikke satt i den bilen siden han fikk den helt ny får noen år siden(når modellen kom ut) så husker egentlig ikke helt hvor mye fart det var i den.

 

Men stasjonsvogn med samme motor uten chip har jeg vært borti for ikke så lenge siden. Gikk greit nok for brukis. Er sånn sett like så greit at det ikke går så enormt bra. Sedan vil jo gå noe bedre pga vekt så.

 

Var nokså kjip den w204 jeg kjørte da, c200 cdi med manuell gir og rimelig standard bortsett fra sånn fancy førerstol. Manuell kassa var veldig fin til mercedes å være da, har dårlig erfaring med eldre manuell kassene til mers så.

 

Tenker rundt 200k, virker som man får grei bil til den prisen, blir ikke kjøp før i sommer uansett vil jeg tro(tidligest mai), så har nok gått ennå mer ned i pris innen da.

 

 

Sikker på at han ikke kjøpte 250 modellen? Mye vil ha mer.. men 220cdi går helt ok som bruksbil :)  C klassen må nok på lik linje med 3serien ha skinn/sportsstoler, naviskjerm, soltak, avantgardepakken, store stereoen etc for å virke bra nok.. den fancy stolen er faktisk overraskende digg å ha...og den er mer populær som tilvalg enn i en bmw!

 

Till 200k får du MYE bil.. og til sommern så får du nok enda mer...Anbefaler å kjøpe en mørk bil med litt lyst interiør, avantgardepakken eller amg pakken.. automat, lyspakken, soltak eller panorama, samt en som ikke har blitt brukt som drosje i Oslo området...da er du nok redda for det meste med tanke på eventuelle reperasjoner, og ved gjensalg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvordan den blir mottatt? Den har vært ute i flere måneder. Hvordan den gjør det i lille Norge vil nok ikke gjøre deg rik på børsen

trodde den ville komme ut i 2014 jeg xD 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller tro på at tesla og Apple aksjene stiger. Microsoft har ikke noe å bidra med lengre, hvis man ser vekk fra officepakken!

Apple har ihvertfall innovative løsninger, kanskje ikke de beste brukervennlighetene men allikevel mer spennende enn Microsoft.

Tesla kommer helt Ann på hva de har å vise til i fremtiden, de er kanskje først men ikke de siste til å komme med eksklusive elbiler

Men i Norge er det en tapt sak. Avgiftsendringene kommer, og da blir elbiler ikke det samme i Norge. Tesla blir sikker bil til 1.000.000 for en normal utgave.

Hvorfor da kjøpe en modell x når du kan få x5 til samme sum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller tro på at tesla og Apple aksjene stiger. Microsoft har ikke noe å bidra med lengre, hvis man ser vekk fra officepakken!

Apple har ihvertfall innovative løsninger, kanskje ikke de beste brukervennlighetene men allikevel mer spennende enn Microsoft.

Tesla kommer helt Ann på hva de har å vise til i fremtiden, de er kanskje først men ikke de siste til å komme med eksklusive elbiler

Men i Norge er det en tapt sak. Avgiftsendringene kommer, og da blir elbiler ikke det samme i Norge. Tesla blir sikker bil til 1.000.000 for en normal utgave.

Hvorfor da kjøpe en modell x når du kan få x5 til samme sum?

Elbiler har kommet for å bli, og så lenge norske stat gir noen fordeler til Elbiler så vil dem bli solgt i bøtter og spann, jeg har ikke helt tro på at alle elbil incentivene kommer til å bli borte, tror nok gratis bompassering blir borte, men er litt usikker. Man vet aldri hva disse politikerne vil finne på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mye av dei godene elbil førerene har som forsvinner etterhvert.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

De kan ikke fjerne alle godene, de må fortsatt friste folket i norge til å velge El istedenfor brenselbiler. I tillegg er det mer miljøvennlig og vi vet alle hvor mye den norske stat fokuserer på miljøet. jeg tror at elbiler vil fortsette å ha noen goder som vanlige biler ikke kommer til å ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...