Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Avusblau er knallfin, men litt typisk "fin blåfarge". Tror den E36 coupeen jeg linket til hadde fargen Estoril.

 

IMG_2591.jpg

 

///Mmm... :D

 

Er forøvrig disse originale M3-felgene (teaserbilde av aktuelle bilen) som følger med (noe jeg er fornøyd med pga. enkel vedlikehold):

Hmm den blå fargen var ganske fin, men skulle jeg ha skiftet farge hadde det nok blitt en mørk grå farge, type Space Grey som kom på e92 m3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm den blå fargen var ganske fin, men skulle jeg ha skiftet farge hadde det nok blitt en mørk grå farge, type Space Grey som kom på e92 m3 :)

Vi har tydeligvis forskjellig smak (og det er lov det!), for min del er space grey en sykt kjedelig farge... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha pepperspray...haha :P Men man får selfdefence spray på biltema`? Jeg trengern ikke...skal ha til søstra mi som har flyttet nærmere tannlege praksisen sin, og ikke er helt trygg på området og omgivelsene... Så da får hun en spray og en svær kniv i gave imorgen...hahaha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kjøper denne:

 

http://www.tryggogsikker.no/nettbutikk/katalog/3-i-1-Personalarm-110-dB-p-160002.html?gclid=CKHXyKXy27wCFUGQcgodME4AQQ

 

Men en .45 hadde vært no...haha :P

 

Nytern: Nordmenn hooker opp sine søstre med kompisene sine...Ikke pakistanere... Og med den kommentaren så avslutter vi en slik videre diskusjon :)

 

 

Passerte nettop 500 likes på forumet!!!!

 

Mente 502...haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skutt med en 1911 en gang i livet, da jeg var 16 år gammel, la oss bare si at det var ikke det jeg forventet. Lekte kul og holdt den med en hånd xD 

 

alt det han her rører blir til gull. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du var nordmann jeg, Wicky :)

 

Eller.. Vil du ha kompisene dine for deg selv? Først alt fokuset på hår, nå Miata. Jeg blir rent himmelfallen jeg :D :D :D

Jeg får visst ikke gi flere likes i dag, 525tds tråden stjal alle jeg hadde igjen.

 

Jeg er forøvrig dovendyr, vi har ikke kontakt med brødre og søstre. Less effort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er norsk-pakistaner... er en viss forskjell mister :) Eneste gangen jeg er norsk er når jeg er i Pakistan...de lukter "ikkefravårtland" på mils avstand..

 

Jeg vil ikke ha mine kompiser for meg selv...du kan fint få ett par av dem om du ønsker? Håret mitt er ikke-eksisterende...skinna meg..aldri mer sier jeg as...Men er ålreit å slippe å fikse meg hver gang jeg skal ut :P Miata er macho..mer macho enn mye annet...MYE mer macho enn e30 f.eks...

 

Men ja...jeg gir ut  masse likes...Men vet ikke hvor mange man kan gi pr.dag...Uansett...jeg leder LIKES krigen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Vel, nå har det seg sånn at jeg gjerne kunne tenke meg å prøve pakistanere som kompiser. Jeg har til nå bare testa nordmenn og de har ikke tålmodighet nok til å omgås en kar av mitt (manglende) kaliber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...