Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Får spørre far din om han vil bytte bil allerede :)! Hvor ser man antall likes, Wicky?

uaktuelt å bytte bil allerede, må i tillegg legge på ca 103k ekstra, helt uaktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte å rette t4 igår, blir greit å få den på veien igjen..

sloss med forsikringa til motparten ang utbetaling. kjennelsen ble at det var skylddeling, noe jeg egentlig var imot, men orka ikke å sloss noe da.

 

så ringer takstmannen meg forrige torsdag å spør om jeg er interessert i å beholde bilen å få utbetalt 15.000.

å jeg sier at det kan jeg leve med, og han sender bekreftelse på mail hvor det står :

"Hei

Det er avtalt kontantoppgjør 15 000,- til kto xxxx xx xxxxx i denne saken.
Alle tall er i DBS."

 

jeg fikk bare utbetalt 7500 pga skylddeling, noe han takstmannen tydeligvis ikke var klar over, men det er jo ikke min jobb å vite hva takstmannen vet?

han kontaktet jo meg på vegne av Protector Forsikring AS, så da trodde jo jeg i all uvitenhet at han kjente til saken. 

 

jeg har jo da svart på hvitt i den mailen at det er avtalt 15000 kr i utbetaling til meg. hadde jeg blitt opplyst om at jeg fikk 7500kr, så hadde jeg jo kjempet for å få litt mere, hadde aldri godtatt så lite.. 

 

noen som har noen tanker om hvorvidt jeg har en god sak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst å forklare Mercedes / Volvo for meg? 

Tenker da på navn.. 

BMW forstår eg nå, 325 - 3 serie 2.5 liter right.. 

Men hvordan er det med mercedes og volvo? 

Trykk deg inn på denne linken

http://no.wikipedia.org/wiki/Volvo_Cars

 

Der finner du alle produserte modeller etter tiår, trykk inn på tiåret du vil vite noe om, så dukker forskjellige modeller opp, trykk på de så ser du igjen forskjellen :)

 

Lettere og se der en at noen skal forklare det :)

Dette gjelder da volvo hvert fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mercedes har klasse inndeling etter bokstav... C240 er C klasse med 2,4liter bensin...E420 er E klasse med 4,2liter osv...

Takker! Da gir hvertfall det litt mening ! 

 

Trykk deg inn på denne linken

http://no.wikipedia.org/wiki/Volvo_Cars

 

Der finner du alle produserte modeller etter tiår, trykk inn på tiåret du vil vite noe om, så dukker forskjellige modeller opp, trykk på de så ser du igjen forskjellen :)

 

Lettere og se der en at noen skal forklare det :)

Dette gjelder da volvo hvert fall

Takker! Ser hvertfall 240 gir mening.. men i BMW teori så burde 740 vær 4.0 liter :D but its not.. 

Men da forstår eg hvertfall litt av opplegget deres :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...