Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har sittet på i en Range Rover Sport? 2005 modell, opplevd kvalitet er endel lavere enn min mors 320 cdi 2004 modell. Derfor jeg lurte litt på om de hadde skjerpet seg på senere modeller, for bilen er jo tøff. - men tidligere ikke svart helt til forventningene en sånn pris gir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet på i en Range Rover Sport? 2005 modell, opplevd kvalitet er endel lavere enn min mors 320 cdi 2004 modell. Derfor jeg lurte litt på om de hadde skjerpet seg på senere modeller, for bilen er jo tøff. - men tidligere ikke svart helt til forventningene en sånn pris gir. 

En kompis jobbet som mekaniker hos Land Rover.

Han sier fra ca 2007 og nyere så har Range rover skjerpet seg kraftig, spesielt på Sport og Vouge modellen.  Tata motors kjøpte dem opp fra Ford i 2008.

Fikk sitte på en 2014 utgave av Vouge og opplevde bare kvalitet fra bilen. Men, mitt inntrykk av noen timer vil nok ikke representere bilens kvalitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nyeste Sport og Vogue er noe helt annet enn de forrige modellene de erstatter... dette er nå rene luksusbiler som kan forsere ulendt terreng samtidig...  Kvaliteten, komforten, følelsen på brytere etc er samme nivå som S klassen og 7 serien.. Eneste er betjeningen på diverse funksjoner...Touchskjermen er noe knotete da det er så mange funksjoner på alt... Men det krever litt tilvennings så er alt i orden... 

 

Jeg savner den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...