Diiesel Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 majuz og VegarVS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 EU-kontrollen gikk litt som forventa. Kunne ha vært verre! turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 EU-kontrollen gikk litt som forventa. Kunne ha vært verre! Nye bremseskiver og evt bremseklosser bak. Kan liksågodt skifte parkbrems også om den ikke er 100% Og nytt bremserør. 2000kr og 3-4 timers arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Nedturhttp://www.liveleak.com/view?i=74a_1394110422 Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 EU-kontrollen gikk litt som forventa. Kunne ha vært verre! Tok du kontrollen på Statens Vegvesen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Rosten Bilverksted, står det på et stort stempel, nede til høyre på dokumentet.. Kristiansan'årn og turbina10 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Vis man har e60 lci msport seter. Kan man nappe av nakke støttene å sette på comfort støtter ? Liker ikke msport støttene ! Var mye bedre med di gamle man kunne vippe ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Hvis antagelsen min er riktig så er dette helt legit varebil som kom ut slik fra fabrikken. Husker ikke merket, men i Pakistan så jeg en forhandler med bare sånne parkert, alle hadde "BMW-nyrene". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Syntes det har litt stille i tulletråden i dag, så jeg slenger ut noen bilder fra 2012 jeg tok med mobilen min jeg.Overaskende godt kamera på S3 egentlig.Også noen bilder fra grombil på Ekeberg i september 2012 Litt fredagsmusikk for de som bruker spotifyhttp://open.spotify.com/user/wicat/playlist/2p7DVpW4U8ipilP0f03hs0Subscribe! Diiesel og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Den hvite og svarte Corvetten er helt værst. Kompressormatet motor med over 700 hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Den hvite og svarte Corvetten er helt værst. Kompressormatet motor med over 700 hester Såpass ja, fikk ikke hørt noen oppstart av den dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Har spurt i min egen tråd, men kjekt med flere synspunkter.Hvilke tåkelys syns dere vil passe bra på bilen min?Orginale, sota eller gule. Heller litt mot gule, da med gul film på lykter og blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Da var man forlovet:) & blakk! M|Fjeld, Thundercoil, majuz og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Da var man forlovet:) & blakk! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Da var man forlovet:) & blakk! Bare å venne seg til det med èn gang! majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg