Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snart tromsø for min del. Neven been there done that (before). Kan bli spennende å høre så mange nordlendinger på ett sted... kan tru det blir kos!

Dæven hain steike kor arti. :-) Det e djævelsk triveli folk dær.

Haha, fra Tromsø du eller Fish ? :P

Skrevet

Jordfræsar: Det er spådd helt grått med en del regn på lørdag. Frister utrolig lite å shine bil for treff, for så å se at den blir seende ut jævli etter 500 meter på veien. I tillegg er jeg ikke CCN-medlem pdd, så det spørs virkelig om jeg gidder å betale kontigenten for å stille ut bilen min i regnvær.

Skrevet
Snart tromsø for min del. Neven been there done that (before). Kan bli spennende å høre så mange nordlendinger på ett sted... kan tru det blir kos!

Dæven hain steike kor arti. :-) Det e djævelsk triveli folk dær.

Haha, fra Tromsø du eller Fish ? :P

Næh, æ e fra ein einnu bedre by, Har'ta. :-)

Skrevet
Jordfræsar: Det er spådd helt grått med en del regn på lørdag. Frister utrolig lite å shine bil for treff, for så å se at den blir seende ut jævli etter 500 meter på veien. I tillegg er jeg ikke CCN-medlem pdd, så det spørs virkelig om jeg gidder å betale kontigenten for å stille ut bilen min i regnvær.

Ikke betal medlemsskapet, dropper det fra nå av jeg og. :wink:

Skrevet

I kveld har jeg "revet" ut innsuget på motoren bare for å komme bedre til en mutter som ikke ville samarbeide her tidligere. Helt utrolig, å måtte demontere innsuget for å få byttet startmotor...

Skrevet

hørtes ut som en trivelig jobb. Har pr. i dag sett hverken startmotoren eller styresnekka på M60'en, til tross for uante mengder arbeidstimer både over og under motoren.

Skrevet

Jasså Mads, fått dilla på E92? :D

Akkurat fått sota ventilrutene på E92'n min, så får se om jeg tar sjåfør og passasjer rute imorgen. Lurer fælt på det, blir ikke bra om det er "halvferdig".

Skrevet

Vet ikke om det er bare jeg som sitter å ser på Wheelers dealer eller hva det heter.

De har fikset opp en gammel Mercedes SL280, den hadde BBS krysseifelger lakkert i bilens farge når de kjøpte den, før salg kastet de på noen grusomme orginale mercedes felger,

er det noen her som kan forklare meg hvorfor i helvete de gjorde det? :shock:

Skrevet
Vet ikke om det er bare jeg som sitter å ser på Wheelers dealer eller hva det heter.

De har fikset opp en gammel Mercedes SL280, den hadde BBS krysseifelger lakkert i bilens farge når de kjøpte den, før salg kastet de på noen grusomme orginale mercedes felger,

Stussa på det samme!

Skrevet

Stussa på det samme!

Første jeg la merke til de når de hentet bilen var, de hjulene.. men så blir de solgt uten.. Rompetroll det der.. Så jo ut som de var 17" med 16" senter ell noe slikt..

Skrevet

Så ut som noen nydelige felger hvertfall. Det var det første jeg og la merke til når de henta den :D Bare fått pussa opp de litt, så hadde jo det vært knallfelger!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...