turbina10 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Hva er rett pris å sette på 32 helt strøken Xbox 360 spill? Tenkte 100 kr. stykket, til samlet pris 3000 kr., men innså at det var optimistisk. Satte pris på 2400 kr. (da blir det 75 kr. stykket), men det er vel ingen som punger ut så mye for utdaterte 360 spill i dag? Spilla jeg selger: Assasins Creed II Assasins Creed: Brotherhood Call of Duty 4: Modern Warfare Call of Duty: World at war Call of Juarez: Bound in blood Civilization Revolution Condemned 2 Far Cry 2 Far Cry Instict; Predator Forza Horizon Forza Motorsport 2 Forza Motorsport 3 Forza Motorsport 4 Fuel Grand Theft Auto IV IL 2 Sturmovik - Birds of prey LA Noire Mass Effect Midnight Club: Los Angeles MotoGP 2007 MotoGP 2008 Need For Speed: Shift 2, Unleashed Need For Speed: Hot Pursuit NHL 2010 Portal 2 Pure Race Driver: GRID Red Dead Redemption The Saboteur Skate Skate 2 Skate 3 WSC Real 2009 (snooker and pool simulation) Bimmers.no brainthrust, ACTIVATE! Hadde jeg ikke hatt min xbox one å spilt på så hadde jeg kjøpt noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 bare jeg som synes den spoilern ødela ekstremt på en ellers übergrom 550i? Smak og behag.... Synes den var ok nok, men for å virkelig sette prikken over ien, så måtte det vært en spoiler som på e46, sånn tynn liten en adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Guys... Selges samlet Vil ikke bli sittende igjen med uselgbare spill og ørten forskjellige transaksjoner HAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 MONSTERMEGA KAOS STOR BILKONTROLL VED ØSTREAKER RETNING SENTRUM. Alle biler loses inn via biltilsynet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 WHAAAAAT?????? Wicky i en EL-bil?? Hvordan har DU rota deg bort en Leaf a? Noe du vil fortelle oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Jeg kjørte på østre aker på vei fra sentrum, fy faen så mye kø det var i motsatt kjørefelt! Så både BT og politi Alle ble sendt gjennom som deg, Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Kompis har Leaf. Jeg har ikke prøvekjørt den engang..relax... haha ja det er kaotiske tillstander..de står på de fleste avkjøringer rett før biltilsynet også får å luke ut de som prøver å stikke av.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Var det full teknisk eller hva slags kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Ved riseløkka eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Ja er risløkka. Full teknisk. Sjekker ALT. Han ene spurte også "er det ikke litt teit å ta lån på en el-bil a?" hahaha Biltilsyn, politi og tollvesen.. teknisk, dokumenter og alkotest. De sjekker også ID på alle passasjerer etc. Står der med målebånd, eksosmålere, felg-størrelser sjekkes... Veldig mange som mister skiltene... De krever også at årsavgiften skal betales på stedet om man vil unngå purregebyret (det er jo litt snilt..man sparer 250kr eller no...) HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Regner med at kompis har kjøpt Leaf av Bnh? Isåfall er det jeg som har levert den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 bare jeg som synes den spoilern ødela ekstremt på en ellers übergrom 550i? Usmakelig styling på en slik bil, men for en gangs skyld med bil med "rakett styling" som har motor som står i stil til utseendet adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Regner med at kompis har kjøpt Leaf av Bnh? Isåfall er det jeg som har levert den Med mindre du er utlending så...nei...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Selg meg moto GP spilla samlet Syns du forresten farcry er bra ? Begynte å spille det men syns det er utrolig tregt ! Sent from space using Tapatalk - Farcry 3 er magisk kjekt spel ! Syns dialogen, gameplay og alt er utrolig bra. Open world, jakt og finn hemmeligheter osv. Er noen scener som er helt magiske! Spill gjennom spillet nu, i command you! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Farcry 3 er magisk kjekt spel ! Syns dialogen, gameplay og alt er utrolig bra. Open world, jakt og finn hemmeligheter osv. Er noen scener som er helt magiske! Spill gjennom spillet nu, i command you! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Er så irriterende at disse gerilja folka er etter deg uansett. Reiser for en fredfull jakt så kommer dem å er helt ville ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg