Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da hadde jeg faktisk spytta inn 30 til og gått for f10 520d

Du kan få de en del billigere også. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46794621&searchclickthrough=true

 

Fin coupe med riktig motor. F10 er bra bil, men ikke i nærheten så leken som en 3-serie. 270.000 for en flott E92 med 3 liters bensinsekser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M5 E39 er drømmebil (min favoritt av M-bilene!), men det vil sikkert komme dyre problemer av og til (begynner å bli gammel nok til å ha "småfiks" på løpende bånn, samt at de har jo sykt mye utstyr som kan gå i stykker)...

haha, for en innstilling til kjøp av bil :P hadde alle tenkt så hadde ingen kjøpt bil. nøkkelen til at ting ikke skal gå istykker er jo vedlikehold og ikke misbruk ;) Er nok mer elektronik i de nye bila som kan gå istykker enn på en e39.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, for en innstilling til kjøp av bil :P hadde alle tenkt så hadde ingen kjøpt bil. nøkkelen til at ting ikke skal gå istykker er jo vedlikehold og ikke misbruk ;) Er nok mer elektronik i de nye bila som kan gå istykker enn på en e39.

Men så er gjerne M5en over snittet hardt kjørt! Og de blir for gamle, ser etter moderne bilfølelse og fornuftig kjøp ;)

Har "låst" meg på F30/F20/F10 som valg nå, egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger litt under brz, ja!

Har lyst på en sånn :)

Så billigste lå til 399, men å prute 99 blir litt drøyt. Haha

 

Har en stående rett foran meg, til 379k jeg :) bare si ifra, fikser levering på døra til og med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville selv gått for f31, mellomting av f20 og f10, men allikevel stor plass inni.

Jeg har to bikkjer, kjerring og et lass med bagasje, dette sklir rett inn i f31.

Jeg hadde jo e61 tidligere, og det er ikke sååå stor forskjell i bagasjen. Jeg ble overrasket over hvor stor 3-serien har blitt.

Jeg har ikke prøvd f11, men det kan jo ikke være så stor forskjell som det var mellom e61 og e46/e90?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt Ann på hvilket merke vi snakker om?

Regner med at det er bmw? Da kan du spørre de du kjøpte den av, som vil kunne gi deg chassisnummer eller byggenummer, som du kan taste inn på en spesifik side, som vil avklare når den får gjort det forskjellige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...