rublings Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Da hadde jeg faktisk spytta inn 30 til og gått for f10 520d Du kan få de en del billigere også. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46794621&searchclickthrough=true Fin coupe med riktig motor. F10 er bra bil, men ikke i nærheten så leken som en 3-serie. 270.000 for en flott E92 med 3 liters bensinsekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Noen som har prøvd dette settet der? For 139kr så synst jeg nesten det er verdt å prøve tror den blir handlet inn idag.. http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Eksteriorrengjoring/Biltema-Paintwork-Perfection-Kit---Black-3603/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 M5 E39 er drømmebil (min favoritt av M-bilene!), men det vil sikkert komme dyre problemer av og til (begynner å bli gammel nok til å ha "småfiks" på løpende bånn, samt at de har jo sykt mye utstyr som kan gå i stykker)... haha, for en innstilling til kjøp av bil hadde alle tenkt så hadde ingen kjøpt bil. nøkkelen til at ting ikke skal gå istykker er jo vedlikehold og ikke misbruk Er nok mer elektronik i de nye bila som kan gå istykker enn på en e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 haha, for en innstilling til kjøp av bil hadde alle tenkt så hadde ingen kjøpt bil. nøkkelen til at ting ikke skal gå istykker er jo vedlikehold og ikke misbruk Er nok mer elektronik i de nye bila som kan gå istykker enn på en e39.Men så er gjerne M5en over snittet hardt kjørt! Og de blir for gamle, ser etter moderne bilfølelse og fornuftig kjøp Har "låst" meg på F30/F20/F10 som valg nå, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Noekult! om du skal kjøpe bil fra Birger N Haug så si ifra da kjøper du den gjennom meg noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Ligger litt under brz, ja! Har lyst på en sånn Så billigste lå til 399, men å prute 99 blir litt drøyt. Haha Har en stående rett foran meg, til 379k jeg bare si ifra, fikser levering på døra til og med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Jeg ville selv gått for f31, mellomting av f20 og f10, men allikevel stor plass inni. Jeg har to bikkjer, kjerring og et lass med bagasje, dette sklir rett inn i f31. Jeg hadde jo e61 tidligere, og det er ikke sååå stor forskjell i bagasjen. Jeg ble overrasket over hvor stor 3-serien har blitt. Jeg har ikke prøvd f11, men det kan jo ikke være så stor forskjell som det var mellom e61 og e46/e90? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Bimmers i arbeidstiden, tzunami? Hva sier sjefen til sånt? Neimen? har du rotet deg inn på bmw-forum Svein? dette er ikke noe forum for oss, vi må jo holde oss til Subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Det er så god stemning her vettu, Tzunami, at da blir man litt påvirket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Sånn er det vettu Jeg som ringte ang parkeringssensorer på Forester her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Fått deg XV enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Ble forester tilslutt faktisk hvit premium cvt, så jeg er stor fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Forester er blitt en super bil! Hvitfargen gjør seg veldig bra på den Hadde hvit xv for nesten 2 år siden selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Er det noen som vet om det er mulig og hvordan man følger en nybil fra ordebekreftelse til produksjon til levering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mars 29, 2014 Share Skrevet Mars 29, 2014 Kommer helt Ann på hvilket merke vi snakker om? Regner med at det er bmw? Da kan du spørre de du kjøpte den av, som vil kunne gi deg chassisnummer eller byggenummer, som du kan taste inn på en spesifik side, som vil avklare når den får gjort det forskjellige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg