Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke tettbygd der en gang, er en stor bred og ny vei, er et par huser på siden av veien bortover strekka men ellers så er dette en landevei på siden av motorveien mellom 2 storbyer. Veien var tom i tilleg, poltiet pakka sammen laseren etter de stoppa meg....!

Ja kjipt, føltes ikke som jeg kjørte fort i det hele tatt, men når man sier 94kmt så tenker man jo såklart at det er uforsvarlig mye..

Var foresten en grå saab som stoppa meg, fikk bli med inn i den og greier fytte katta og mye fancy stæsh skatte pengene går til, var regne romskipet inni der xD

Skrevet

At jeg ikke har mista lappen eller hatt uhell til nå synes jeg er utrolig. Det gikk ofte "en kule varmt" bak rattet i Passaten eller E39 520en jeg hadde som 18 åring, fyttirakkern å gæli man kunne finne på å kjøre :roll: Nå kjører jeg bare som en gammal gubbe og bare lunker rundt på fartsgrensen,har innsett at det må være utrolig surt å miste lappen.

MEN jeg får fortsatt noen kick innimellom, jeg er blandt annet utrolig lett å terge opp til kappkjøring. Tror som jeg alltid har trodd at jeg kjører en uslåelig bil særlig etter å ha parkert diverse familiefedre med horn i panna i E61, Passater, A6 osv. Men den sorte E39en som viste seg å være en kompressormatet 540I (som jeg trodde bare var en 523 med svært effektanlegg) eller en hvit 270 hesters VW Scirocco glemmer jeg helst, for der kom den lille 325en min til kort :oops:

Men kjører stort sett lovlig og rolig, er litt for fæl til å holde mobilen i hånda å snakke mens jeg kjører men :roll: Er ikke nødvendig å sette liv å helse på spill bare for å komme fram noen få minutter før, bruker i tillegg mye mer drivstoff.

Skrevet
Neida, men er ikke vits i og være så eplekjekk fordi jeg har driti meg ut.

Altså, ikke forvent andre svar fra oss her inne, når det er du som poster tabba du gjorde, her på forumet.

Just sayin'

Skrevet

Alle kan være uheldige, men sitter her med en feeling av dette er dagligdags for deg?

Har faktisk ikke fått en eneste bot i hele mitt liv, med unntak av en haug med parkeringsbøter... Har egentlig bare hatt flaks, skjer fort!

Skrevet

Altså, de fleste aktive brukere her inne har vell fått med seg det du har sagt om kjøring. Som da du skulle drifte en FWD bil i en rundkjøring, uten lappen(?) osv osv. Er rimelig sikker på at folk har skrevet at de håper du mister lappen før du skader deg selv/andre. Slik skjer, og man får bare lære av det.

Jeg hadde selv et år uten lappen, og du setter såpass pris på den når du får den tilbake at du roer ned kjøringen. Håper bare dette gjelder for deg også :)

Skrevet

Altså.... Direkte morsomt er det vel ikke da? Han er vel sikkert ikke den eneste her som har "driti seg ut" :)

Bare flaks som har holdt meg unna bøter...... Gjelder vel sikkert de fleste her.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...