Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha. "mammahullet"

Valen-parodi på Leo Ajkic og dateserien.

http://mobil.bt.no/bergenpuls/--Skjonner-at-jeg-er-et-lett-bytte-3095681.html#.U0WlkKChwm8

Synst ikke den parodien var noe bra, den kunne vert ganske bra :P

Pappa og dem har hatt ett stk veldig rart innbrudd idag.. 3 biler sto utfor huset med nøkkler i, nøklene er stjålet men ikke bilene. Innvendig er iPader og kamera med bilder av ungen min fra dag1(ligger ikke på pc) stjålet, rett på siden av kameraet sto det en full stor sparebørse, den ble ikke tatt.. Flere ting som var av verdier var fortsatt igjen i huset... Merklig :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri noe av verdi liggende igjen i bilen... Har hørt om for mange innbrudd as :/ Hvertfall ikke kamera, iPad og sånt!!

Ipadene og kameraet var inni huset, alt av nøkler som hang i nøkkelekapet ble forresten og tatt ..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er ikke så flink med å låse selv... Låser alltid bilen og leiligheten om natten, bør vell bli flinkere på dagtid også. Er vell garantert noe narkisfaenskap så har vert på tokt..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så herlig å starte dagen med å manøvrere 12x2.5m bil ryggende inn en 230vei, for å deretter få beskjed av kunden " trenger ikke hjelp likevel, derfor jeg ikke svarte på telefonen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert sendt 4epost meldinger til dem med et svar de sa det var noe feil ved sending men det har jo gått 1måned og 4 dager !!!!!!!

Det er ofte slik med gruppekjøp :) Ting tar litt tid da.. Hadde du hatt hastverk burde du bestilt på vanlige måte i nettbutikken deres.

Og nei jeg jobber ikke for de.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...