Haukefer Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Haha. "mammahullet" Valen-parodi på Leo Ajkic og dateserien. http://mobil.bt.no/bergenpuls/--Skjonner-at-jeg-er-et-lett-bytte-3095681.html#.U0WlkKChwm8 Synst ikke den parodien var noe bra, den kunne vert ganske bra Pappa og dem har hatt ett stk veldig rart innbrudd idag.. 3 biler sto utfor huset med nøkkler i, nøklene er stjålet men ikke bilene. Innvendig er iPader og kamera med bilder av ungen min fra dag1(ligger ikke på pc) stjålet, rett på siden av kameraet sto det en full stor sparebørse, den ble ikke tatt.. Flere ting som var av verdier var fortsatt igjen i huset... Merklig Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Lett omsettelige ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Penger er vel lett omsettelige. Sent from space using Tapatalk - Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Jeg har aldri noe av verdi liggende igjen i bilen... Har hørt om for mange innbrudd as :/ Hvertfall ikke kamera, iPad og sånt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Småunger. Espen.s reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Hjelp hvordan får jeg tak i stig fra parts24? Har ventet over en mååned på m3 frontfanger e36 !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Hjelp hvordan får jeg tak i stig fra parts24? Har ventet over en mååned på m3 frontfanger e36 !!!! stig@parts24.no eller skriv til dem her: http://bimmers.no/topic/772649-tilbakemeldinger-til-parts24no/page-6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 Jeg har aldri noe av verdi liggende igjen i bilen... Har hørt om for mange innbrudd as :/ Hvertfall ikke kamera, iPad og sånt!!Ipadene og kameraet var inni huset, alt av nøkler som hang i nøkkelekapet ble forresten og tatt ..Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet April 9, 2014 Share Skrevet April 9, 2014 stig@parts24.no eller skriv til dem her: http://bimmers.no/topic/772649-tilbakemeldinger-til-parts24no/page-6 sikkert sendt 4epost meldinger til dem med et svar de sa det var noe feil ved sending men det har jo gått 1måned og 4 dager !!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Ipadene og kameraet var inni huset, alt av nøkler som hang i nøkkelekapet ble forresten og tatt .. Kjipt som F og ikke minst skummelt! Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Jepp, er ikke så flink med å låse selv... Låser alltid bilen og leiligheten om natten, bør vell bli flinkere på dagtid også. Er vell garantert noe narkisfaenskap så har vert på tokt.. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Her i byen kommer det ikke på tale å la bil eller leilighet stå åpen, uansett tid på døgnet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Hehe, nei ser den.. Vi bor liksom litt mer på "bygda" om man kan si det sånn.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 Er så herlig å starte dagen med å manøvrere 12x2.5m bil ryggende inn en 230vei, for å deretter få beskjed av kunden " trenger ikke hjelp likevel, derfor jeg ikke svarte på telefonen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 10, 2014 Share Skrevet April 10, 2014 sikkert sendt 4epost meldinger til dem med et svar de sa det var noe feil ved sending men det har jo gått 1måned og 4 dager !!!!!!! Det er ofte slik med gruppekjøp Ting tar litt tid da.. Hadde du hatt hastverk burde du bestilt på vanlige måte i nettbutikken deres. Og nei jeg jobber ikke for de.. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg