Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Stance er fint til en viss grad :) Overhodet ikke praktisk på noen måte :D men jeg skraper svæært lite med e36'en... Nå er jo den langt ifra dem laveste her på forumet da :P men sånn insane dekkstrekk skjønner jeg meg ikke på :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske folkens! Mange som skal over til sverige på torsdag og se på biler da?
idag så går natten til og game Forza Motorsport 5 på Xbox One! :) Utrolig bra det spillet har blitt med som feks kan få rally motorer osv :) Er verdt og få tak i folkens! :)

 

post-50457-0-47727800-1397610596_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DHL innenlands, går det med fly somregel, eller er det bil/tog?

 

Dekkene mine var i oslo kl 4 i natt, så er spendt på om det er mulighet får å få dem i dag :P Har mine heftige tvil men.

 

jævla påske :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare du som må vente på pakke over påska. Understellet mitt har denne status på sporinga:

Package is in customs clearance and is temporarily in storage
2014-04-16 08:48, 0024 OSLO

 

Bilen står også fortsatt på verksted, og der blir den over påska :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er beste måten å selge en bil som jeg har lån på nå i påska? Mtp helligdager

Kjøper kommer langveis fra. Han vil betale resterende på lånet direkte til banken, resten får jeg cash.

Kan jeg være trygg hvis han viser meg kvittering på overførsel?

Siden det er noen helligdager så vil det være vanskelig å sjekke om han har betalt inn beløpet til banken.

Og om han har DNB så vil det være mulig å annulere overførsel etter kvittering er skrivd ut..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK så hvor faen kommer den bilen, som nesten (eller faktisk) kræsjer med BMWen, fra!?

 

lobNJKq.gif

 

!??

 

 

Hvordan er beste måten å selge en bil som jeg har lån på nå i påska? Mtp helligdager

Kjøper kommer langveis fra. Han vil betale resterende på lånet direkte til banken, resten får jeg cash.

Kan jeg være trygg hvis han viser meg kvittering på overførsel?

Siden det er noen helligdager så vil det være vanskelig å sjekke om han har betalt inn beløpet til banken.

Og om han har DNB så vil det være mulig å annulere overførsel etter kvittering er skrivd ut..?

Jeg hadde vært veldig forsiktig, nettopp pga. det med at en kan annullere overførselen ganske lett på DNBs nettbank etter å ha "godkjent" betaling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er beste måten å selge en bil som jeg har lån på nå i påska? Mtp helligdager

Kjøper kommer langveis fra. Han vil betale resterende på lånet direkte til banken, resten får jeg cash.

Kan jeg være trygg hvis han viser meg kvittering på overførsel?

Siden det er noen helligdager så vil det være vanskelig å sjekke om han har betalt inn beløpet til banken.

Og om han har DNB så vil det være mulig å annulere overførsel etter kvittering er skrivd ut..?

Veldig viktig at du beholder vognkort del 2. Dere skriver under begge to, men du leverer det inn når du har mottatt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...