Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, det regner jeg med. Kommer lyden oftere og muligens litt høyere når du svinger i en spesifikk retning?

fish: Er faktisk en bekjent av meg som tenker sånn, haha. Morsomme er nå at traversen framme har knukket tvers av, men likevel bruker han bilen.

Hehe.. Sliter med det samme. Kjærringa irriterer seg gul og grønn, og jeg bare skrur opp lyden. :-) Finner ikke ut om det er demperen, eller om det er en foring som har sagt takk for seg. :-)

Skrevet

Er selv godt voksen, er "altetende" når det gjelder musikk. Må innrømme at jeg er småimponert av Snoop Dogg, han har faktisk "levert" år etter år. Er faktisk lett hekta på SWEAT(WET).

Skrevet
Er selv godt voksen, er "altetende" når det gjelder musikk. Må innrømme at jeg er småimponert av Snoop Dogg, han har faktisk "levert" år etter år. Er faktisk lett hekta på SWEAT(WET).

Snoop er kul, men fy faen så slitsom å høre på når han blir intervjua!

Dra på NRK3, vingedraktflyging :)

Skrevet

:lol:

Skrevet

:lol:

Snoop er verre, skikkelig dopa og sløv :lol:

Skrevet

På automatkassen har jeg 3 innstillinger.. sport, økonomi og vinter (?) Hva er det vintermodus gjør egentlig? Skjønner forskjellen mellom sport og økonomi, men lurte litt på hva som skiller vinter og de to andre

Skrevet
På automatkassen har jeg 3 innstillinger.. sport, økonomi og vinter (?) Hva er det vintermodus gjør egentlig? Skjønner forskjellen mellom sport og økonomi, men lurte litt på hva som skiller vinter og de to andre

Starter den ikke i 2. gir da? Eller tenker jeg på en Mercedes-kasse?

Skrevet

Starter den ikke i 2. gir da? Eller tenker jeg på en Mercedes-kasse?

I concur!

Skrevet

Mener du får mere "moment" på drivhjulene. Liksom mere turtall, men hjulene går saktere. Det er for mere "tracktion" på vinterføre.

Skrevet
Skal senke E90'n i morgen. Åpnet bare panseret for å se på dempertårnene hvordan det er festet da jeg kun har senket en bil før og det var en Mercedes. Det jeg stussa på var at det var tre muttere på toppen av tårnet, men ingen i midten til selve demperen som det var på MB'n. På den måtte jeg bare løsne mutteren i midten så var demperen løs på toppen. Holder det å løsne disse tre på E90'n så kan jeg "dra" demperen og det styret nedover? Kjapt svar er høyt verdsatt :)

Løsne de tre mutterne og "dra" ned hele demperinnsatsen. Da tror jeg det meste er gjort. :-)

Så ganske trangt ut der nedi mtp. at man må holde mutteren fast med fastnøkkel og skru i midten med umbraco eller omvendt, så nødløsningen blir det du sa! :) Dette skal bli herlig! Irriterer meg at jeg kan kan få knyttneven min inn mellom hjulet og hjulbuen.. "Heldiggrisene" med e90 diesel har lavere bil originalt..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...