powerfulglenn Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Så ikke så Ille ut den bilen da Fin Familie bil
BimmerE46 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Synes det ble litt for mye med de svarte felgene! Har ikke T5 5x120? Få på noen stilige BMW felger? Ble jo ikke noe RÅ bil, men bedre en med VW kapsler og stålfelger. T5 har 5x120, men jeg har kun BMW felger som er beregnet på BMW (utseendes messig) her hjemme så blir litt rart for meg og se de på en VW. Hohoho skikkelig familiekasse det der ja Må mann så må mann. Litt mer "personbil følelse" i T5 enn Hiace for eks, så da ble det T5 iom at vi ofte er på tur. Så ikke så Ille ut den bilen da Fin Familie bil Takk for det Liker den godt nå etter campingturen (hatt den 1 uke bare), god plass, sprek, behagelig og utrolig praktiske løsninger i dashbord/bakseter +++
powerfulglenn Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Så ikke så Ille ut den bilen da Fin Familie bil Hehe, Er det Bensin eller Diesel ? Er vell Diesel regner jeg med Eller kom de her bare med Diesel ? Husker de gamle så fikk man Bensin å
BimmerE46 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Så ikke så Ille ut den bilen da Fin Familie bil Hehe, Er det Bensin eller Diesel ? Er vell Diesel regner jeg med Eller kom de her bare med Diesel ? Husker de gamle så fikk man Bensin å Denne er diesel ja. Har fulgt med en god del på finn på caraveller og har ikke sett denne typen med bensin. Så tror ikke de er å finne med bensin motor i norge i hvertfall.
powerfulglenn Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Så ikke så Ille ut den bilen da Fin Familie bil Hehe, Er det Bensin eller Diesel ? Er vell Diesel regner jeg med Eller kom de her bare med Diesel ? Husker de gamle så fikk man Bensin å Denne er diesel ja. Har fulgt med en god del på finn på caraveller og har ikke sett denne typen med bensin. Så tror ikke de er å finne med bensin motor i norge i hvertfall. Ok Haha Sorry nå ble jeg ganske Flau... Nå tenkte jeg på Transportere
powerfulglenn Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Sidens bil.! 650i Den LIKTE JEG ! Men jeg likte at den var Matt Da ser den ganske grom ut
BimmerE46 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Tror ikke transportere heller kom med bensin. Men jeg er jo ikke sikker.
knut_olestad Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Både caravelle og transporter kom med bensin, men hvem vil ha noe som super som en gammal alkis med de bensinprisa vi har?
M|Fjeld Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29026607
powerfulglenn Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Både caravelle og transporter kom med bensin, men hvem vil ha noe som super som en gammal alkis med de bensinprisa vi har? Er syke bensin priser ja! Men her i larvik ligger det på 14 kr literen nå sånn ca... Før så lå de på 15! Håper de faller ned... Er helt sykt :S
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Da var "ny" bruktbil handlet inn. E39'n ble litt for liten for 2 voksne, 1 barn, to hunder,2 bur, barnevogn, varer ++++ Så da ble en ny bil nødvendig. Men E39'n er fortsatt hjemme Det ble en lang utgave av T5. Veldig kjedelig bil i grunn, men det hjalp med soting og svarte 19" Larzon Panamera felger. Så det ble en god del mer komfort nå ja, og turer er bare kos nå. T5 er jo faktisk en pen bil synes jeg da, iallfall til kassebil å være. Gode å kjøre er dem også i tillegg til å ha veldig god kjørekomfort, og hvilke kassebiler klarer 200 km/t på motorveien(Har prøvd med 130 hk Transporter) Men jeg hadde uten tvil valgt Chevy Tahoe 6 seter som barnefrakter. Ett hav av plass og kjempe kjørekomfor er noe som taler for denne bilens fordel, sterk 5,3 liters V8er på 300 hester og firehjulstrekk med høy og lavserie gjør denne til den perfekte familiebil. Og med Gassdrift så går den like billig som en Passat Bluemotion(Ja det er faktisk sant) Så er den kollisjon sikker som bare det, det synes jeg er et viktig punkt med denne bilen. Er stor sansynlighet for at det blir Tahoe når det kommer småtroll, hvis ikke X5 E70 har kommet seg laglig ned i pris innen den tid. Men vi må likevel ha to biler så BMW hadde det blitt ved siden av uansett
noekult Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=29026607 Lord Arnstein, lol lol
Anbefalte innlegg